Radiozender om mee in slaap te vallen

Ik heb even een vraagje → Weet iemand mis. een radio zender waar ze nauwelijks praten en waar geen reclame is. Want s avonds val ik altijd met muziek in slaap mr als ze dan de hele tijd gaan praten is het zo irritant.

Ik woon trouwens in N-Holland

Er is een radiozender van TMF, en daar praten ze volgens mij nooit (of in ieder geval bijna nooit). Wel is er af en toe reclame tussendoor, maar er is meer muziek als op andere zenders waar wel veel op wordt gepraat.

Waarop kun je die ontvangen, of weet je dat niet? 101 ofzoiets

Luister gewoon muziek op je Mp3/ iPod?
of maak een cd die je dan afspeelt.

Eentje met klassieke muziek? Ze praten wel tussen de nummers door, maar niet beroerd veel.

Maar niet alle klassieke muziek is rustig helaas.

Nee sorry, ik weet niet waarop je die kunt ontvangen. Misschien staat het ergens op internet?

die bestaan helaas niet.

als elke nederlander 1 euro per maand meer betaalde aan belasting hebben we nooit meer reclame op tv en radio.

uhhu, uhhu.
sinds ik dit weet ben ik onwijs gefrustreerd.

Skyradio, 100% NL. Ik heb zo’n ziggo kastje met ook tig radio kanalen waar alleen maar muziek word gedraaid, geen gepraat tussen door geen reclame, geen nieuws alleen maar muziek:)

100% NL , als je op 100p.nl kijk kan je wel kijken waar je het kan ontvangen

Op 100% NL heb je dan ook nog Candlelight van 10 to 11, maar dat is ook wel slaapverwekkend. Of misschien ga je wel later naar bed. (: