radio 538

Ik ben zelf super fan van 538, als het om 538 gaat weet ik echt alles!
Ik ben niet zoals alle meisjes fan van 1D of weet ik veel welke boyband.
Het is niet dat ik 1D niet leuk vind hoor , maar ik ben geen fan.
Verder ben ik wel echt een meisje hoor :wink: haha
Ik heb echt een addict voor 538 en vind het coowl als jullie 538 ook leuk vinden en zou dan graag daar met jullie over praten … :sob::muscle:

Ik vind 538 ook leuk hoor. Vooral de 53N8CLUB met martijn en daniel daniel, ik moet altijd wel lachen met ze haha! De laatste tijd luister ik geen 53n8club anders zie ik de volgende dag eruit als een zombie. Ik moet nml genieten van mn nachtrust dus helaas geen 53n8club meer voor me. Mark is trouwens cute <3 En barry met zn eeuwige smile haha

Jaa, omg Martijn muijs en Daniel Daniel zijn vet stoer :slightly_smiling_face:
Gister hadden we op school zo’n nachtje wakker blijven voor het goede doel…
dus lekker de hele nacht de 53n8club geluisterd! :slightly_smiling_face:
Ja ik ben echt Barry en Mark fan! ^^ ik ben vorige week vrijjdag nog naar warchild geweest en met Barry, Edwin, Tim en Dennis op de foto geweest! Barry is zo’n schatje haha .

Ik wil echt weten hoe daniel daniel eruit ziet lol.

haha zou ik ergens kijken of ik een foto kan vinden op internet? haha

ik geloof dat zen echte naam daniel van leeuwen is … moet je ff googlen ;p

Ik luister soms naar de 53n8club als ik niet te moe ben dan. echt jammer dat het zo laat is, want het is echt heel leuk! Ik vind het trouwens wel jammer dat Kim er mee gestopt is

de 53n8 club is idd erg leuk! ik vind het ook jammer. Maar ik vind bijna alle programma’s leuk! ruuddewild.nl is ook leuk hoor! :slightly_smiling_face:

Wat vinden jullie verder van 538? :slightly_smiling_face:

ik hou van 538 luister elke dag vooral de 53n8 club is zo grappig :bowing_man:

Hahah dus is iedereen het er mee eens dat de 53n8club leuk is! =D hahaha , maar ja dat is het ook ! :wink:

Hm ik luister nooit naar nederlandse radio…

wat voor radio dan wel :slightly_smiling_face:?

Als ik radio luister, wat bijna nooit is haha, luister ik bbc radio 1

Okii nice xD

ik ben serious alleen maar radio verslaafd , hahhahah ;p

Ik heb ooit bijgehouden hoe vaak liedjes in een paar uur op 538 werden afgespeeld. Dát was pas erg.

Ik luisterde eerst veel naar 538, nu wat minder maar het blijft nog steeds de beste radiozender! 53N8CLUB is inderdaad heel grappig! Mijn sms werd toen ook eens voorgelezen haha.

Hahaha ik tweet vaak enzo, mijn tweets zijn veel opde radio… Omdat ik zo’n fan ben kennen ze me goed ;p naja niet allemaal xD ik ben ooit ook bellend op de radio geweest, met maak t of kraak t en dan bij Barry, daar heb ik ook nog skydiven, 538 spel en goodiepakket gewonnen… Ik heb ook een x met mijn vriendin bij de top538 geskyped. Toen hebben we een cd gewonnen xD dat was ook bij Barry . :slightly_smiling_face: verder zijn men smsjes ook veel op de radio geweest! :slightly_smiling_face:

welk spel vinden jullie het leukst? :slightly_smiling_face: