Radio 538 DJ's voorkomen zelfmoord

[b]Radio 538-DJ’s voorkomen zelfmoordpoging
HILVERSUM - Waar het voor radio 538-dj’s Martijn Muijs en Kimberley van der Berkt tijdens hun nachtelijke uurtjes op de radio vaak lang leve de lol is, was het vannacht wel andere koek.

De twee kregen tijdens hun programma 53N8 een verontrustend telefoontje van een depressieve vrouw met zelfmoordplannen. Martijn en Kimberley grepen in en hielden de vrouw driekwartier aan de praat. Inmiddels stond de gealarmeerde politie bij de vrouw voor de deur.

De vrouw vertelde de dj’s dat ze het leven niet meer zag zitten. Ze liet op de radio weten dat ze direct een eind aan haar leven wilde maken. Martijn en Kimberley probeerden de vrouw op andere gedachten te brengen en vertelden haar dat er altijd een uitweg is.

Veel luisteraars maar vooral de dj’s waren er aanslagen door dit verhaal. Martijn laat weten via Twitter: ‘Holy fuck. Deze plaat zal vanaf nu voor altijd anders klinken. Yvonne, deze is voor jou. Kimberley tweet: ‘Sterkte voor Yvonne. Vanaf nu een plaat met een hele bijzondere betekenis.[/b]

http://www.radio538.nl/web/show/id=876641/contentid=124202
Hier is het gesprek ook terug te luisteren… het is het onderste balkje.

o?

Een vriendin van mij was aan het luisteren toen zei belde. Beetje aandacht trekkerig vind ik eigenlijk.

Zei belde. Wtf. :’) Ik schaam me. Zij natuurlijk.

Ik zit het nu te luisteren. Ik vind het zo zielig. Ik heb gewoon tranen in mijn ogen. :’)

Waarom bel je dan naar de radio? Dan maak je d’r toch geen eind aan?

Nouja.

Goed dat ze actie hadden ondernomen door de politie te bellen.
Wel raar dat ze dan radio 538 belt.

Wow, heftig!

Die had aandacht te weinig.
Als je echt dood wilt ga je niet de radio bellen

Aandacht te kort?

Laten we voortaan met z’n allen de radio bellen als we ons rot voelen?
Tuurlijk is het bij haar 10x zo erg, maar een beetje raar om de radio te bellen.

mensen doen gewoon rare dingen als ze wanhopig zijn.
daar valt geen logica in te vinden.

Jij hebt last van aandacht te kort, joh. (Aanleiding van jouw topic.)

Wat reageert hier iedereen lullig. :’) Ik zat hier om te janken.

Goede actie! Ik heb juist een hekel aan 538 omdat ze juist overal de gek mee hebben, maar dit hebben ze goed aangepakt!

Right… Ik ben niet degene die zielig naar een radioprogramma belt. Sorry hoor, maar met zo’n mensen heb ik echt geen medelijden. Als je levensmoe bent dan schiet een kogel door je kop of spring van een flat af.

@Dole: Je kunt wel merken dat je niet alleen dom bent maar ook onwetend.

Jij bent echt niet lekker.

Maar je bent wel iemand die naar een forum gaat om te vragen hoe je kan flauwvallen. Echt lkasdjflaksdjf.

Heb net de uitzending geluisterd ,echt heftig! Ik vind het heel goed hoe ze ermee om zijn gegaan en dat de politie is gebeld, ik hoop dat het goed met haar komt!

Wow, heb net geluisterd. Is echt heftig!!

Ja, ik heb het net op tv gezien. Best wel raar …