Radeloos

Het is een lang verhaaltje, maar als jullie de tijd willen nemen om het te lezen en je mening te geven zou ik dat erg fijn vinden!

Ik heb 15 maanden een vriend gehad, het ging wel goed enzo. Laatste 4 maanden wel minder maar dat komt omdat ik me liet beïnvloeden door andere mensen. Nu is het uit, en ik vind het natuurlijk heel erg. Maar als ik terugdenk is het beter zo, want hij was niet wat ik wilde. Hij deed bijna geen moeite voor me, nooit vragen om af te spreken, vaak afzeggen en vaak geen zin hebben om af te spreken omdat hij ‘lam’ was. Het kan aan mij liggen maar hoe ik me ook voel, als ik echt voor de liefde ga zou ik zoveel mogelijk bij hem willen zijn (we zagen elkaar al redelijk weinig). En ik denk dat het ook zo beter is, maar ik heb het er natuurlijk wel moeilijk mee. Een half jaartje geleden heb ik een jongen leren kennen die me gelijk een leuk meisje vond en ik hem een leuke jongen, ik heb toen voor mijn vriend gekozen (waar het nu uit mee is) want ik wilde hem niet opgeven en ik hield ook nog voor hem. Die jongen heeft me toen gewoon met rust gelaten. Toen het uit was kwam hij terug en gingen we weer praten. Ik vroeg waarom hij nu terug kwam, zijn antwoord was dat hij me anders weer leuk zou gaan vinden en hij niet tussen mij en mijn (ex)vriend in wilde staan. Nu begin ik dus weer dingen voor die jongen te voelen en hij doet moeite voor me. Ik wil een tijdje rustig aan doen want het is net 4 weken uit. Maar ik weet dat die jongen goed voor me is, en hij heeft gezegd dat hij me alle tijd en ruimte wilt geven om het te verwerken en dat hij me wilt geven wat ik nodig heb. Maarja, ik heb ook nog verdriet om mijn ex.

Wat zouden jullie doen? Gewoon rustig aan doen met die jongen of hem helemaal links laten liggen en over een tijd pas terug komen als je echt over je ex heen bent?

Rustig aan doen met die jongen, maar blijf er wel mee omgaan! Anders heb je misschien spijt dat je deze leuke/moeitedoende jongen links laat liggen. Maar zoals je zelf aanvoelt, rustig aan doen. Als hij je echt leuk vindt, wacht hij wel en jij moet dit nog verwerken. Succes! (:

Zo denk ik inderdaad ook, wist alleen niet of dit een rare gedachte was haha.

Even edit: hij heeft net een roos voor me deur neergelegt en is heel hard weggefietst.

Wat lief van die roos! Ik zou ook gewoon met hem om blijven gaan.
Je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover je ex want tenslotte is het geen vreemd gaan, totaal niet, en daarbij heeft hij nooit zoveel moeite voor je gedaan als deze jongen doet!

als jij over je ex bent kan je makkelijk met deze jongen om gaan,
je hoeft niet meteen wat te nemen met hem
maar ik zou wel met hem omgaan als ik jou was
het lijkt me namelijk een hele leuke jongen hoe jij hem omschrijft

Haha, wat grappig! Ik maak nu precies hetzelfde mee, alleen ik ben nu die jongen! (klinkt heel fout maar je begrijpt het hopelijk wel :$) Ik zou met hem blijven om gaan en rustig aan doen. Het is begrijpelijk dat je zo over je ex in zit, maar als je een beetje veel afleiding hebt komt het vast wel goed. (:

Superlief die roos!
Ik zou wel met hem blijven omgaan.
Maar wel met hem praten over het feit dat je rustig aan wilt doen.
Anders lijkt het net of je hem aan het lijntje houd.
En dat vind ik zielig, lijkt me een lieve jongen!