Radeloos

Hey dames,

Ik lees normaal anoniem mee maar moet nu zelf even iets kwijt.

3 maand geleden ben ik gedumpt na een relatie van 1 jaar. Ik zal niet teveel op de details in gaan maar hij had opeens ander werk waardoor die meer aandacht daarvoor kreeg dan voor mij. En hij er uiteindelijk mee kwam opeens niks meer te voelen.(terwijl hij een week van tevoren nog zei dat ik alles voor hem was)

Ah fijn daarna nog 2x geprobeerd maar hij wou gewoon niet meer. Dit heeft mij zo ontzettend veel pijn en verdriet gedaan en me zelfs in een depressie gegooid.

Na 2 maand ging het wel weer een beetje oke ging weer wat meer leuke dingen doen met vrienden enzo. Maar sinds een week terug voel ik me weer zo depressief en down. Ik mis hem weer ontzettend en ik ben gewoon bang dat ik hier nooit overheen ga komen volledig.

Ook vind ik stappen eng aangezien ik hem dan tegen kan komen. Hij is ontzettend populair en knap dus ja hem met een ander in mn hoofd breekt het mn hart al :frowning_face:

Naja sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt.

Xxx,

Nicky

Ik snap helemaal hoe je je voelt. En hoe kut het nu ook is, het komt goed! Afleiding zoeken helpt, ook al heb je totaal geen zin om uit te gaan of naar de bios te gaan. Maar al zou je hem dan tegenkomen, tuurlijk doet dat je wat, maar houd je groot en zie dat je ook veel lol kan hebben zonder hem en zonder hem het ook red. Het heeft echt gewoon tijd nodig…

Ah jeetje, heftige emoties. Maar, de wereld vergaat niet en is veels te leuk om van alles te missen. Bespreek dit met vriendinnen, die kunnen je helpen. Ga sporten om je hoofd leeg te maken en ga juist op stap om nieuwe mensen te leren kennen. En wie weet kom je hem wel tegen, dan zwaai je even en dans je verder. Kom op, hij is het niet waard.

vreselijk gevoel… het gevoel dat hij zo door kan gaan met zijn leven zit je waarschijnlijk dwars. Maar als je zelf leuke dingen gaat doen en weer het plezier ervan in ziet, dat ziet hij ook. Denk aan jezelf en school vriendinnen etc. Dit is moeilijk en waarschijnlijk denk je dan nog de hele dag aan hem, maar ik denk dat dit het enigste is wat je kunt doen…

zalk een feitje vertellen, je ex ‘echt’ gaat je vergetn na 9 maanden, ja das lang, maar het is eg waar en vreselijk *** maarja het menselijk brein ingewikkeld soepje, je moet jezelf afleiden net als bij pijn tot dat het over is. suc6 ermee :sob::muscle: