Radeloos

Hallo meiden, ik zit met een probleempje namelijk mn crush. We chatten vaak op facebook maar wat er gisterde gebeurde… Hij vroeg namelijk wat mijn cup maat was, of ik mezelf wel een vinger, dan liet hij foto’s zien van zijn spierballen en buik en vroeg of ik daarvan nat werd, hij liet foto’s zien van meiden die hij ‘knap’ vindt, wat ik sexy vindt (Deze was niet zo erg), dit soort vragen vroeg hij dus gisteravond, het waren er meer van dit soort onderwerpen en ik snap dit gewoon niet. Ik dacht dat hij serieus was, nu ben ik erg teleurgesteld en weet ik niet wat ik moet doen. We zitten in de pauze bij hetzelfde vriendengroepje wat het nog erger maakt. Ik zei aan het eind dat ik misselijk was en dat ik ging, hiervoor zei ik ook dat ik ging maar zei hij steeds ‘wacht nou’ en zo. Toen ik wegging heeft hij nog ‘sorry’ gezegd wat ik gewoon erg vond om te lezen…

Waarschijnlijk was hij behoorlijk aangeschoten of zelfs wel een beetje dronken toen hij dat deed. Dan doen jongens wel vaker raar.

Wat vervelend! Als je hem vaak zie, kan je misschien vragen waarom hij dat deed?

niks van aantrekken :wink:

Ik snap het niet? Die jongen was gewoon geil. Je bent er zelf op ingegaan.

Heb je er op gereageerd dan?
Nja, ik snap sowieso wel dat het niet leuk is, maar goed. Het is gebeurd, je kan het niet meer veranderen.

Kijk eens of hij vaker over dat soort dingen begint…

Ik snap wel dat je er van geschrokken bent maar ik zou er niet teveel achter zoeken. Of hij schaamt zichzelf nu dood of hij heeft andere plannen met je. :’)

Op school vragen waar dat gisteravond nou voor nodig was. Daarna zie je wel wat hij doet toch?

Lekker laten gaan… :hammer:

Hij klinkt als een behoorlijk triest persoon :’)