Radeloos

kort gezegd= Ik ben verliefd geworden op de jongen die eerst op mij was, en toen hij dus op mij was heeft hij me gevraagd en ik heb hem dus afgewezen… Nu 2 maanden verder ben ik dus op hem…

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen… Hij had het er wel zwaar mee dat ik hem had afgewezen. Ik was toen ook niet echt vriendelijk. Het is ongeveer 2 maanden geleden… maar nu heb ik dus gevoelens voor hem… Wat moet ik doen=

Hmm, misschien eens naar hem toegaan sowieso om te zeggen dat het je spijt als je toen der tijd misschien een beetje bot of kortaf tegen hem geweest bent, en dat ie dat niet verdiend heeft. En hem als troost een keertje mee uit eten nemen, of samen lunchen. Ik denk dat hij dat heel erg waardeert, en zo kun je jullie band ook weer een beetje opbouwen :slightly_smiling_face:

wow THANKS ik heb zn nummer en Whatsapp ik ga het nu meteen vragen of hij vanavond mee gaat naar de bios ofzo :slightly_smiling_face: en dat het me spijt dat ik bot tegen hem ben geweest. Heb je nog tips???

Niet te opdringerig proberen over te komen, gewoon eerlijk zijn en echt laten merken dat je het meent. Probeer het gewoon vanuit je hart te zeggen, ik denk dat ik dat wel waardeert. En over dat uit eten gaan, is misschien leuk om te zeggen: Om het goed te maken zou ik graag iets leuks willen doen. Is er iets speciaals dat jij heel leuk vindt? Zodat je de keuze een beetje aan hem laat :slightly_smiling_face:

We zijn allbei gek op spiderman dus dat gaat wel lukken :slightly_smiling_face: thanks!!!

Maar laat het niet te veel klinken alsof je hem alleen mee uit neemt omdat je hem hebt afgewezen, maar zeg er ook bij dat je hem leuk vindt ofzo,