RADELOOS! HELP

HAllo dames,

zucht, een tijdje geleden in maart liep de relatie tussen mijn vriend en mij al totaal niet lekker hij reageerde chagerijnig en ik vond dat ik het langer niet zo kon , ben ik er onverwacht ( terwijl ik echt dood ziek was) maar er perse heen wou om het uit te praten want ik werd helemaal gek, naar hem toe gegaan , ik kwam de keuken bij hun binnen en begon gelijk te huilen, hij zat in de pc kamer en keek me aan en zei; wat is er? wat doe je hier? ik alles uitgelegd en hij was er stil van maar uiteindelijk na een tijdje moest i kde woorden uit zijn mond trekken kwam alels van zijn kant er ook uit we hebben daar overgepraat en ik ahd er een goed gevoe lbij en hij ook maar nu hij was weer heel lief voor me en zei van ja sorry ik zie soms ahlf niet in wat je allemaal voor doet en bent!:blush: afgelopen week ook was die heel lief voor me maar tot dinsdag echt vet raar ik hd hem een mmsje gestuurd met mijn foto erin en die had hij van internet geupload en perongeluk internet aan late nstaan en daadoor is zijn 10 euro weg en is hij boos op mij, ik hd hem lieve krabbel gestuurd en hij had daar op geantwoord heeft hij allebei verwijderd zowel bij hem als bij mij dus ikdenk naja lat hem wel dag met rust , ik hem gisteren avond wel 10 c gebelt nam niet op, op skype was hij op bezet ik proberen te beleln; geen antwoord en later was hij opeens wel afwezig op msn?:S echt super vaag en toen deed ik mij ntelefoon aan zag ik dat hij me om 22.50 nog gebelt had 1x… dus wat zou dat zijn? wou hem vnv weerbellen
( heb nu langer als 1,5 jaar verkering)

zucht.

help me alsjeblieft

Ik vind dat hij zich behoorlijk kinderachtig gedraagt!

probeer hem nog een keertje te bellen, tenminste dat zou ik doen.
En dan rustis samen praten.

Hij ziet vanzelf in dat zo ook niet werkt maar moet opzenminst van zich laten horen.Dat is meer om er onderuit te komen en niks meer van zich laat horen

ja ik probeer hem vnv dan nog een keer te bellen, zucht ik kan nie tsnappen waarom hij hie reen probleem van maakt? ik doe toch niks verkeerd:O?

Wat kinderachtig zeg.Ik zou me tijd niet verspillen aan hem…
Wacht maar totdat hij zelf terug komt.

Hij is juist verkeerd bezig…Dus maak je niet terug.

hij is echt triest bezig… hij verdient je niet (a)

Ik denk dan van, ja wat wil jij dan als je mij niet meer wil ofzo zeg dat dan ook gewoon? toch?

Dus hij is boos op jou omdat hij internet heeft laten aanstaan op zijn mobiel en daardoor tien euro kwijt is?
Onzin, laat hem maar fijn even afkoelen en wacht maar tot hij jou weer benaderd.

voor 10euro ga je toch niet dom doen.!kinderachtig
als ik jou was zou ik niet eens de moeite doen om hem te bellen
laat hem , hij zal je toch wel bellen of smsen.
niks van je laten horen soms is dat het beste en geloof me hij gaat je dan bellen en smsen

Up!

oke, interpunctie alsjeblieft!
sorry maar ik snap het niet helemaal(A)

ik begrijp het stuk dat jij hem een mms stuurt en hij die van internet geuplood hebt niet helemaal :stuck_out_tongue:
het is allemaa leen beetje onduideljik, sorry :blush:

nou ik heb hem een mmsje gestuurd met mijn foto erin, en die heeft hij ontvangen, maar om hem te zien die foto moest hij op uploaden klikken en dan ga je op internet de foto ophalen, en toen heeft hij interent aan laten staan en is hij 10 euro kwijt …