Radeloos, help!!!

Jezus, waarom blijf je je er druk om maken? Dit zijn geen vrienden en dit gaan ze ook niet worden. Dit moet je nu echt gaan accepteren

Dit + waarom zou je steeds blijven proberen om tussen dit ‘groepje’ te horen? Het is nu toch wel zeer duidelijk dat dit niet past?

Jezus man doe eens iets met wat je verteld wordt. Je blijft maar in je slachtofferrol hangen.
Accepteer dat je niet bij de populaire meiden aansluiting vindt een neem genoegen bij mensen die wel bij je passen.

ik weet dat ze me nooit zullen accepteren en daarom ga ik ook naar de andere klas. Of andere school. Bovendien vindt ik vriendschap erg belangrijk op de middelbare en ik baal gewoon dat mijn hele middelbare schoolleven zegma niet is zoals ik hoopte. Jullie hebben gelijk met jullie adviezen maar is voor mij ook wat makkelijker gezegd dan gedaan. En het is niet zo dat ik niks heb geprobeerd. ik weet dat ik er te veel over pieker en dat ik te veel topics heb over dit en dat het irritant is en al dat soort dingen maar Ik kom hier alleen om mijn hart te luchten dan hoeven jullie niet zo te reageren!

Je hebt al meerdere keren hetzelfde advies gegeven en zo moeilijk is dat niet om dat op te volgen. Het is niet moeilijk om andere mensen te zoeken om mee om te gaan want je hoort er nu al niet bij bij het groepje waar je bij wilt horen. Het klinkt misschien heel rot hoe het over komt, maar je blijft er veel te veel in hangen en als je steeds het advies niet aanhoort of opvolgt, kan je niet.
Ik kan ook zeggen dat je maar gewoon zo door moet gaan en proberen erbij te horen, maar dan ga je je alleen maar ongelukkig voelen. Met eigenwijs zijn kom je nergens…
Om naar een andere school te gaan of een andere klas is onzin, want dan loop je weer tegen hetzelfde probleem aan. Je kunt niet wegrennen voor problemen aangezien jij dit zelf in de hand hebt

Voor mij is het wel moeilijk om dat op te volgen.want ik vind het moeilijk om contacten te maken met mensen. Het ging eerst beter maar nu dus weer slechter. En na wat er vorig jaar in de klas is gebeurd blijven er niet veel kinderen over om mee om te gaan.

Je probeert alleen aansluiting te vinden bij groepje A.
Je vindt groepje B niet goed genoeg.
Groepje A is al hecht en zit niet te wachten op iemand die daar tussen komt.
Wellicht vindt je bij groepje B misschien meer aansluiting.
Je doet net alsof wij op aarde zijn neeggestreken na de middelbareschool tijd.
Ik ben heel hard gepest. Ik weet wel degelijk hoe frustrerend het is als je geen aansluiting vind.
Maar wat jij doet is onwerkelijke eisen stellen aan hoe jouw vriendengroep eruit moet zien en je vind het dan gek dat je dat niet vindt. Ik heb na mijn 16e vrienden gemaakt en ja ik kon ook niet overweg met iedereen in de groep, maar wellicht kan ook niet iedereen met mij overweg en toch nemen ze er genoegen mee dat ik er ook bij hoor.

Ik heb nooit iets gezegd over een groepje B die niet goed genoeg is ofzo. het is alleen zo dat andere groepjes mij vorig jaar ook hebben afgewezen en ik daarom ook veel onzekerder ben geworden. En dat groepje A was mijn laatste hoop. Soms wordt ik bij het groepje betrokken en soms niet. Daardoor is het ook niet helemaal duidelijk hoe ze over me denken. Maar ik heb al vaak bij hun in de pauze gestaan ect. Maar vaak was ik gewoon het 3e wiel in dat groepje alleen bij school opdrachten die ik samen met hun deed was het wel gezellig. Maar nu is het weer zoals eerst.

Je kan toch ook gewoon met 1 persoon een vriendschap sluiten? Waarom gelijk een hele groep? Of zoek mensen uit een andere klas. Omdat jullie bij elkaar in de klas zitten betekend niet perse dat je ook bevriend moet zijn

ik geeft het gewoon echt op met jou

Zoals iedereen hier al meerdere keren heeft gezegd; leg contacten met andere mensen. Deze moeten niet in jouw klas zitten maar kunnen ook uit andere klassen komen.
Als er al een hecht groepje is van 3 personen is het zeer moeilijk om daar tussen te komen en eerlijk gezegd daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten, dat er nog iemand anders tussenkomt. D
Dus nogmaals; leg contact met andere mensen, dit hoeft niet meteen een hele groep te zijn.

Zoals ik al had een keer had gezegd vind ik het moeilijk om dat advies op te volgen. Dat is een beetje mijn probleem ik weet verder niet zo goed hoe ik contacten moet leggen met mensen en dat
Probleem heb ik al een beetje sinds de eerste maar vorig jaar is het veel erger geworden.

Als je moeite hebt met advies opvolgen waarom vraag je dan om advies?