Hallo mensen!
Hier ben ik weer (voor als je vaker mijn topics leest)!
Ik typ dit om twee redenen, ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat iemand van jullie nog een fantastische tip heeft voor mijn situatie.
Nou, ik ben dus single af, voor een half jaar ongeveer. In dat half jaar had ik een soort van crush maar niet helemaal, hij was echt spuug lelijk enzoo, maar ik kreeg wel vlinders in mijn buik en ik kreeg een knal rode kop in zijn buurt. Nou, na hem drie maanden niet meer te hebben gezien(alleen op insta dan) ben ik helemaal over hem heen zegmaar.
(dit was even wat achtergrond informatie)
Nu heb ik (toen ik nog in een relatie zat) een droom gehad over een bepaalde jongen ‘X’. Deze droom was lichtelijk seksueel getint(ik zal niet in detail gaan), maar ik wilde niet verder met hem, omdat ik dus nog bezet was. Dit heeft een poos in mijn achterhoofd gespeeld maar betekende in principe niks. (ik heb daarna namelijk ook nog over 6 andere gedroomd )
Nou, nu ongeveer een maand geleden (ik weet niet meer hoe het precies gebeurde) begon ik iets te voelen voor X, ik kon het niet echt plaatsen.
Na twee weken heb ik het tegen iemand verteld(een week nadat ik realiseerde dat ik hem ‘leuk vind/vond’). Toen zag ik hem een paar dagen erna de hele dag en was het vrijwel 100% zeker dat ik hem leuk vind.
Maar de manier waarop ik hem leuk vind is anders dan bij andere:
Normaal ben ik echt helemaal ‘into’ iemand en zou ik er alles aan doen om iets met diegene te krijgen. Maar met X wil ik liever dat het groeit, het moet ook uit hem komen. Ook is het bij mij (en bij de meeste anderen denk ik) normaal dat als je iemand leuk vind hij je type (of een afgeleide ervan) is en/of dat je hem echt knap vind, dit heb ik bij X niet. Ik bedoel hij is niet lelijk ofzo, maar hij is ook niet iemand waarop ik echt stapel gek zou worden. ik weet trouwens niet eens zeker of ik echt een relatie met hem wil, maar ik zie wel een toekomst met hem, wat ik ook helemaal nooit met andere heb gehad.
Nu praat ik echt bijna nooit met hem, maar zodra ik in een cirkel van 10 meter om hem heen sta ga ik me echt als een idioot gedragen enzo. Ook kan ik mijn ogen (en gedachtes) bijna niet van hem afhouden. (Ik weet trouwens ook niet eens of hij met iemand heeft (no leads) dus jaa )
Mijn vraag is dus nu, hebben jullie enig idee hoe ik misschien dichter bij hem zou kunnen komen?
Ik ben overgens echt heel erg verlegen wat dat betreft, ik durf echt niks!
xx Radeloos meisje