Rabobank app

Ik weet niet of dit topic hier hoort maar voor ik het 0900 nummer ga bellen wil ik weten of meer mensen dit hebben.

Ik heb mijn iphone gereset naar fabrieksinstellingen omdat hij enorm raar deed. Nou dat was klaar, ik installeer de apps die ik het meeste gebruikt facebook rabobank app etc. Ik open de rabobank app ik moet registreren, en hij doet het niet. Ik krijg een super rare melding dat iets niet verwerkt is en ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb dit probleem voorgelegd bij rabobank zelf, hun wisten het niet. Ik moet nu dus een 0900 nummer bellen. Hebben meer mensen hier toevallig last van of ben ik de enigste?
De cookies zijn wel allemaal van mijn telefoon af misschien dat het daar aan ligt. Maar heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Ik wil ook wel een foto posten van het voorkomend probleem.

https://pbs.twimg.com/media/BwDAdFEIIAA8PJ5.jpg

Je kunt het eventueel proberen met een andere Random Reader of de app even van je telefoon halen en terug zetten.

Ik heb dit ook wel eens gehad, waar het precies aan lag toen weet ik helaas niet! Misschien gewoon later nog eens proberen? Het kan natuurlijk ook gewoon een storing zijn.

Ik heb het met de RR van mijn vriend, mijn moeder en mij zelf geprobeerd. App eraf halen erop zetten ook. Telefoon aan en uit gezet. Helemaal niks! Bedankt voor je tip!

Hmm ja dit heb ik gevonden op internet, dat er ‘‘veel’’ mensen last mee hebben en die zeggen dat het door de update komt oid. Ik wacht gewoon nog heel even en dan ga ik bellen naar het 0900 nummer :slightly_smiling_face:!