Wat is de raarste naam/namen die je ooit gehoord hebt?
Ik hoorde vandaan Anne-wil Pijpen. :bored:
Sytze Vliegen, Ben Gemeen, Beau Ter Ham, Constant de Klos, Kenny Koomen, Anne-Wil Pijpen of Ko Mies. Of wat dacht je van een Nederlandse zakenman met de naam Wiet Pot.
maar dan heb je toch als ouder ook geen humor als je je kind zo noemt
^of juist wel.
Ik denk dat je foute humor bedoelt. Als je dit als ouder je kind aandoet, dan ben je niet helemaal lekker.
Hier is al een topic van bij Onzin volgens mij.
^ Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar de zoekfunctie faalt echt zwaar bij mij.
Ben Vanochtendvroegaangekomen.
Heb je die gevonden met de zoekfunctie? Als ik iets op het forum zoek, gebruik ik google.
Jep! Ik typte gewoon ‘namen’ in. Ik had eerst ‘rare’ ingetypt maar daar kwam natuurlijk niet echt dat topic uit naar voren :’)
ik vind zulke namen echt geweldig, alleen lijkt het me niet zo leuk om me hele leven zo te heten.
er was ook ooit een vrouw en die heette fokje met der voornaam en toen trouwde ze een man die met zn achternaam modder heette en toen heette ze dus fokje modder
Soms als ik de letterlijke titel overtyp van een topic dat zoek, krijg ik alsnog niets.
Kennissen van mijn oom en tante hebben hun kind Distel genoemd…
Daarom moet je ook zoeken via google. ( naam van topic intypen met Girlscene erachter )
Barbara Papa
Dat doe ik ook, zei ik daarvoor.
duhhhh was een grapje joh :’)
Het heeft humor -als je even los van het feit bedenkt dat iemand er voor altijd (oke je kan je naam veranderen) rond mee moet lopen, want dat is juist heel sneu-
Haha, hier heb ik er ook eentje. Het is een jongen uit mijn broer zijn middelbare school. Hij heet Benny Dictus