Raarste/dapperste/engste ding dat jij ooit gedaan hebt.

Volgensmij was er nog niet zo’n topic! Zo wel, dan: Sorry.

Maar post hier rare, dappere of enge dingen die jij ooit gedaan hebt (:

Bij mij is het raarste/dapperste zwemmen midden in de nacht in januari, terwijl het maar een paar graden boven 0 was. Echt freezing!
We zijn met een groepje hand in hand het water in gerend.
Echt toen je in het koude water stond echt, ik zakte door mn benen heen en viel vol aan in het water. Daarna probeerde ik op te krabbelen, maar ik viel nog een keer. Maaar het was echt súper, en ik ben er niet ziek van geworden ofzo. (Het was trouwens gewoon in de noordzee, en de zee was in ieder geval minder dan 10 graden… brr)

^wow, das dapper indeed!

Ik doe een hoop maffe dingen, maar ik vergeet het ook weer snel. Ik experimenteer graag, dus als ik iets op internet lees dan wil ik het uitproberen. Een tijdje terug heb ik een mengsel van koffie en water gemaakt, dat op het vuur gezet en een paar uur lang in mijn haar laten trekken, in de hoop dat mijn haar er donkerder zou van worden. Resultaat: mijn haar rook nog een paar dagen naar koffie, maar was nog exact dezelfde kleur als daarvoor.
Ook met mosgraffiti ge-experimenteert (wat ook geen succes was), in de sloot gezwommen (zo’n ding van 1 meter breed en een halve meter diep, lol).

Dit is wat me nu even te binnen schiet :slightly_smiling_face: Enge dingen doe ik niet, daar ben ik veeels te schijterig voor, hahaha! Man, bij een donker huis creep ik al helemaal :stuck_out_tongue:

Gedaan : een deadride van 40m hoog
Wat ik nog moet doen : 3 maanden in Italië wonen all by myseeeeeeelf (het is eng.)

niet zo heel dapper maarja

• van op en klein stukje rots - ik trilde op mijn benen - acht meter omlaag gesprongen in ijskoud water…
  • elf meter duiken (zonder fles ofzo, gewoon zo)
  • waarschijnlijk nog wel iets maar kan er niet opkome nu

hmmm…
engste/dapperste/raarste wat ik ook gedaan heb… naar een Emilie Autumn concert gaan terwijl ik helemaal niet houd van het soort mensen dat daar komt? oh maannnn wat heb ik me daar lopen ergeren. gadverdamme zeg.
maar verder… ja ook in de regen zwemmen enzo. oh en met zo’n kabel naar beneden rootshen, geen idee hoe dat heet! ö was wel echt vet joh, die kick!

Uit een helicopter springen zonder parachute, en beneden op zijn groot opblaaskussen landen,
Man, wat was dat eng, maar wel super gaaf!

Mijn papa hartmassage gegeven toen hij opeens een hartstilstand had, niet normaal hoe je op zo een moment opeens ijzig kalm bent en in staat bent om dat te doen.

De nieuwjaarsduik denk ik.

opgekomen voor een vriendin toen ze werd uitgescholden door een paar mensen in de Boni. ik ging tussen mijn vriendin en die gasten staan en gezegd dat ze snel weg moeten gaan omdat ik anders de politie ging bellen. om een of andere reden werden ze bang en gingen ze weg

^ wauuuw respect

oh haha dat was voor neeisnee

Wauw, poeh… Wat knap!

Wow, dat zou waarschijnlijk niet kunnen. Knap van je.

Stoer van je :grinning:

http://i44.tinypic.com/20rz0z.jpg
van deze glijbaan geweest toen ik 11 was(die het dichts bij de camera staat) engste* ( je vloog gewoon met je bootje boven die baan en raakte die later weer.

Verder is mn leven een grote gok en heb ik mensen laten zien dat ze niet met me mogen fucken als ik dat niet wil. en dat vind ik het dapperste!

raarste… ehhh wat is niet raar bij mij haha

@Roadload, oh jemig, die is hoooog! Daar zou ik echt niet vanaf durven :astonished:

Is dat heeel toevallig in Italie?

Praten met de voetballer waar ik fan van ben yeuy. Het was heel eng. :'D

s’nacht met een vriendin op vakantie, bikini aan, over het hek gesprongen en in het zwembad gesprongen,

en bij feest van een vriendin, ze had zwembad in de tuin. en er waren superveel mensen, in onze jurkjes het zwembad ingesprongen. en toen gingen alle mensen ook! dat was zo vet! niemand kon het meer schelen of ze doorschenen of niet, hahaha!

3 maanden een maagsonde, terwijl mijn maag niet eens 100% functioneert (normaal mag dat dan niet eens…) en ik vroeg er nog wel zelf om. Werd tijdens kerst tot oud&nieuw '11 opgenomen, ben er nu 2 weekjes vanaf :slightly_smiling_face:
En het heeft geholpen, maar het begon na 2 maanden behoorlijk zwaar te worden (normaal overwegen ze dan ook al wel een peg, maar ze verwachten niet dat het zo lang ging duren bij mij)

kut/eng/raar//dapper/zwaar/verschrikkelijk, maar het resultaat; SUPER! In lichamelijke, maar ook psychische opzichten.

En wel een leuke (helaas ook weer medische… sorry! haha) maar ik was een keer, toen ik in een rolstoel zat, van een soort heuvel afgereden; expres. Liet me naar beneden duwen :’) was doodeng! maar beneden stonden dan wat jongeren mij op te wachten xD Goed afgelopen hoor!