raare vriendin?

ik heb een vriendin s en die is goed met mij bevriend en met d maar het raare is

ze zegt tegen mij dat ze d niet mag en zulk praat maar ik heb het gevoel dat ze ook zo over mij praat tegen d.

en ze had vorige week hele erge ruzie met d en toen stond ik voor haar klaar nu het over is doen ze allebei arrogant tegen mij, weet iemand wat ik hier mee moet?

Een keer met allebei gaan praten, en als je het gevoel hebt dat ze over je roddelt haar een tijdje negeren.

Dumpen die handel. Als je iemand helpt en zij je laat vallen als ze je niet meer nodig heeft dan is het geen echte vriendin en gebruikt ze je alleen maar.

Ja, zulk soort mensen praten over bijna iedereen slecht. Ik hou er ook niet van als vriendinnen van mij over elkaar rodellen, want dan weet ik gewoon zeker dat ze dat ook over mij doen. Niet op in gaan dus.

Ja, ik zou hun een beetje loslaten en meer naar vrienden gaan trekken waar je je gewoon lekker bij voelt, en dat je niet denkt dat ze over je zitten te roddelen.
Dat is namelijk geen goed teken!

wat doen al die losse letters tussen je tekst

begin leter van de namen dat het meschien wat duidelijker zou wezen. Dank jullie wel voor de tips, maar ik vindt het wel moeilijk om een vriendin te dumpen. Heeft iemand meschien een idee hoe ik dat kan aan pakken?

Dat zijn precies de type vriendinnen die jouw vriendschap niet waard zijn, en waar ik ook mee om ben gegaan. Waar ik nu btw heel veel spijt van heb gehad, want uiteindelijk is er dit van gekomen: (lees)http://forum.girlscene.nl…nnen/list_messages/145834
Zo snel mogelijk ‘dumpen’ dus, want misschien kan je nu nog wel andere (betere!)vriendinnen maken, voordat het te laat is, zoals bij mij…

oooooooooooooh sorry dat had ik even niet door… doe anders volgende x ff hoofdletters

Ja dat is inderdaad moeilijk, ik heb het ook gedaan (wat ik zelf nooit van mezelf had verwacht, maar dat terzijde). Ik voel me er nou niet bepaald gelukkiger door ofzo, maar wie weet als ik wel nieuwe vriendinnen heb gevonden hoe het dan is, want MET mn vorige vriendinnen was het nou ook niet bepaald leuk altijd :wink:

ach, niks mis mee.

ik heb je verhaal gelezen ook behoorlijk kut, Gelukkig heb ik nog wel een vriendin die je vriendin kan noemen, maar ik ben nu 1 jaar bevriend met S dus dat is wel lang.

tenx voor tip

tenx voor tip

raare is met 1 a.

oh :flushed:

Ja, maar ik was ruim 2 jaar bevriend met die 3 ‘vriendinnen’, dus je moet toch echt iets doen meid, want waarschijnlijk heb je zelf ook wel behoefte aan échte vriendinnen en weet je diep van binnen ook wel dat je ze moet ‘dumpen’ ookal is het heel moeilijk. Maar als ik zo lees dat ze arrogant doet terwijl je haar juist hebt geholpen, vind ik het niet echt zielig voor haar.

[i]haha ik dacht zeg het ff,

maar ik heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt (ofja daar speelde ook nog andere dingen bij). We waren zo’n 10 jaar vriendinnen, maar ze roddelde steeds achter mijn rug om etc. maar gaf me ook overal de schuld van. Toen heb ik haar uiteindelijk gezegd dat het beter was als we geen vriendinnen meer waren :slightly_smiling_face:[/i]

maar ik weet niet zeker of ze ook over mij roddelt maar zo’n gevoel heb ik wel en ze doet het ook over D