Raar?

hoi, een tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet en postte ik dit verhaal:

onbekend is een hele knappe leuke jongen die ik heb ontmoet in een discotheek, tijdens het stappen.
ik was helemaal dronken, waar ik overigens spijt van heb, en in de discotheek is een grote trap.
ik en mijn vriendin hadden onze jassen gepakt en wilde net de trap af lopen, toen kwam mijn vriendin P. tegen, een jongen die ze al een tijdje in op t oog had. naja het duurde ongeveer 100 jaar voordat hun klaar waren met zoenen enz. maar terwijl ik daarop stond te wachten, zag ik een superknappe jongen staan bij de trap, hij glimlachte lief en gebaarde dat ik naar hem toe moest komen. maarja, ik? dacht ik dus ik keek eerst 100x achter me, en liep toen naar hem toe, hij nam me mee naar beneden en daar zoenden we tot mijn vriendin klaar was met P. toen ik haar zag sleurde ze me mee, en nu weet ik dus niet de naam van die superleuke jongen.
weten jullie een manier om aan zijn naam te komen?

Gisteren liep ik dus in die zelfde discotheek en op eens pakte die jongen van het verhaal hierboven mijn hand, en keek me aan met een glimlach. even kon ik mijn ogen niet geloven joh. maar goed hij pakte mijn hand en hij nam me mee naar de plek waar we de vorige keer hadden gezoend en daar zoende hij me weer, en hij gaf me steeds kusjes enzo, hij was zo lief voor me. alleen je gaat het bijna niet geloven maar toen hij tegen mij zei hoe hij heette kon ik hem niet zo goed verstaan… ik weet alleen dat het op onnie/onny eindigde.
weten jullie welke naam dit zou kunnen zijn? ik heb al gezocht op de namen Ronnie/Ronny en Donny maar toen kon ik hem dus niet vinden op hyves/fb.

ik vind die jongen echt heel leuk, maar ik vind dit zelf een beetje raar van mezelf want ik ken hem helemaal niet(goed)
dus mijn vraag vinden jullie dat raar?

En als ik niet achter zijn naam kom, dan ga ik volgende week weer stappen, want hij zei tegen mij toen ik weg moest en hem weer tegen kwam “Ik zie je volgende week wel.” en toen zoende die me weer, zo lief.

ja ik vind dat raar

Het is raar ja, maar wel heel lieff xD

Mua… een beetje.

Misschien heet hij Jhonny of nog beter Sjonnie :smirk:

Misschien moet je even kijken of je vrienden ofzo van hem kent zodat je hem op hyves/facebook etc. kan opzoeken? (:

Het is heel lief! Alleen misschien een beetje dom dat je op het moment dat je hem niet zo goed heb verstaan niet heb gevraagd wat hij precies zei (dan had je z’n naam nu teminste!)
Maar het geeft niks hoor, iedereen heeft dat wel eens :slightly_smiling_face:
Hopelijk spreek je hem nog^^

@Shire: Ja man, ik begin te denken dat cupido me haat, ik bedoel, dit geloof je toch niet? ;p
Ja maar dan kom ik zo dom over, hij zei tegen me; Ik zie je volgende week, dus dan is hij er sowieso, en ik ga dan ook sowieso, dus als ik hem dan tegenkom vraag ik nog wel een keer wat zijn naam was. maar misschien heeft hij mij wel goed verstaan en voegt hij me wel toe op hyves/fb?

Het kan nog lang duren voor je zijn echte naam hebt… Een vriendin en ik ontmoeten een tijd terug een jongen. We vroegen zijn naam… maar we verstonden het niet. We vroegen het nog een keer en nog een keer. Toen wisten we het nog niet helemaal… maar we vonden het zo stom om het nog een keer te vragen xD. Dus wij overtuigd dat hij iets van Julian heet… bleek hij Ryan te heette xD.

Maar goed grote kans dat je hem volgend weekend zie! succes :wink:
Raar verhaal maar ene kant ook wel schattig hihi

ik vind het ook echt raar, en het is niks voor mij, want ik vindt niet snel iemand leuk…
maar nu weet ik wat mensen met liefde op het eerste gezicht bedoelen. ;$

Schrijf van te voren op je arm:
Wat is je naam?
Hou het voor z’n neus en HOP. Probleem op gelost.
Je kan ook een variatie hierop maken zoals:
Wat is je nummer?
Wat is je e-mailadres?
Goodluck!

Vraag de volgende keer zijn 06!

Volgende keer vraag je gewoon zijn nummer en laat hem die in je mobiel opslaan… Dan heb je sowieso zijn naam en komt het ook niet lelijk over als je nog een keer om zijn naam gaat vragen:p. Succes!

Nu wel hopen dat hij wel komt volgend weekend…

Dit precies. En mocht hij er volgende keer niet zijn, er is vaak wel een hyves spot van grote discotheken, misschien is hij daar lid van?

Ik had een keer een jongen ontmoet in een zwemparadijs.
De dag erna wist ik helaas niet meer of het nou Jeffrey of Jeremy was…
Dus ik hyven naar beide namen. En bleek hij toch Jeffrey te heten.
Toen we later afgesproken hadden zei ik perongeluk; hee Jeremy!
:flushed:

Helaas is het ook niks geworden ):

Ja maar dat is weer zo opdringerig, als meisje… ik bedoel ik heb nog nooit een jongen zijn 06 hoeven vragen, ik vind eigenlijk gewoon -hoe ouderwets dit ook klinkt- dat een jongen dat hoort te vragen.
en een beetje hard-to-get spelen is toch ook niks mis mee? :slightly_smiling_face:

Haha, jongens vinden het vaak juist leuk als je hun nummer vraagt! Jullie hebben al 2 keer gezoend, dan vind ik dat echt niet opdringerig overkomen. Tegenwoordig mogen meiden ook wel eens wat initiatief tonen!

Waar ga je trouwen uit? Ik ken namelijk een meisje dat in een discotheek met een grote trap heeft staan zoenen met een P. Misschien ken ik indirect ook jouw jongen wel. Lekker onwaarschijnlijk, maar goed. Proberen waard toch?

gebeurt mij ook weleens, vraag anders of een vriendin erachter kan komen hoe die heet. dat als jij bij hem staat dat zij ook naar hem toe loopt en zich voorstelt vervolgens verteld zij dat weer aan jou :wink:

Donny?

ronny donny sonny sjonny johny? weet ik veel hoe je dat schrijft. pony tony wonny fonny gonny bonny honny konny lonny vonny…

En inderdaad. Vraag gewoon zijn nummer, of laat hem zijn naam en nummer in jouw telefoon typen… Weet je zeker dat het er correct in staat :stuck_out_tongue: