Raar

Hey,

Gister avond ging ik uit, en dat was echt heel erg gezellig. Het is sinds 5 maanden uit met mn ex, en hij gaat alweer met een ander meisje, naja ik gun het hem wel. Gister waren we dus met een groep meiden en met de groep van mn ex. In die groep van mn ex, zit een leuke jongen waar ik al een tijdje mee praat enzo. Gister heb ik met hem gezoent, want hij is echt een leuke jongen. Maar nu, is iedereen super boos op me, schelden me uit voor hoer en alles. Terwijl ik niet in zie wat ik fout heb gedaan. Die jongen waarmee ik ging was een vriend van mn ex, dus daar horen ze toch boos op te zijn? Waarom zijn ze dan boos op mij? En laten ze hem met rust?
Wat moet ik nu doen? ik snap het echt niet meer …

Ik vind het niet echt een reden om boos op je te zijn inderdaad. Snap het ook
niet.

Gadver daar kan ik toch slecht tegen, dat die arme jongentjes altijd in bescherming worden genomen. Net zoals als een jongen vreemdgaat met een meisje, dat de vriendin dat boos wordt op het meisje ipv op haar vriend.

Ik zou ze vragen wat hun reden is dat ze niet boos op die jongen worden en wel op jou.

Waarom zouden ze uberhaupt boos op jou of hem moeten worden en beginnen met schelden?
Ik zou vragen waarom ze zo tegen je doen en zeggen dat je er over wil praten omdat je dit niet leuk vindt.

Wat zegt die jongen ervan?

Zo zijn die groepjes altijd. Slaat nergens op.

Omg, ja je bent natuurlijk gelijk een hoer als het 5 maanden uit is met je ex en je zoent met zn vriend. niet dus.
ik vind dit echt een domme reden!
hij heeft ook al een andere vriendin…

Uitleggen en anders goodbye friends.

Ik zou het gewoon aan die vrienden vragen, want wij weten niet waarom ze jou uitschelden voor hoer.
Maar alsnog slaat dat nergens op!

Als jongens meteen andere meid heeft is 't stoer
Als een meid zo’n dingen doet is een hoer >_<*
Hmmmm, dit lijkt me dus zo’n geval en HELEMAAL niet terecht naar jou toe!!!
Het slaat ook echt nergens op. Vraag gewoon waarom ze zo dom en moeilijk doen hierover? (wil ik ook wel es weten) onzin toch allemaal :S