raar?

Hee allemaal, ik zat te twijfelen waar ik dit berichtje onder zou gaan zetten onder liefde& boys of seks enzo. Maar denk dat het wel bij beide past.

Naa ik zat laatst met 2 meiden uit me klas in de trein opweg naar school, maar een keer op de terug weg kwam er een jongen bijzitten die bekend was bij de 2 meiden. Ik zei hoi terug tegen hem niks bezonders, maar later een weekje zag ik dat hij me had toegevoegd op hyves, najaa prima dacht ik ken je niet maar ga kijken of je foto’s hebt zodat ik je een beeld bij je krijg. Maar later voegde die me toe op msn , toen dacht ik al zal ik t doen ja kan je wel de hele trein uitnodigen als dat de reden is?

Naa een gesprek werd het me duidelijk , hij deed heel lief enzo en wilde afspreken had intresse in me leven enzo. Maar toen had tie het non-stop over seks, en ik heb vrouwlijke vormen dus nu heeft tie non stop over seks. Maar ik had zoiets van ja halloo… ik antwoord wel maar ga er niet op in. Dus hij helemaal ja je bent preuts enzo… Maar nu zit ik ergens mee… ik ben gewoon beetje bang om hem tegen te komen over seks gedoe enzo. Ik weet het klinkt raar, maar is het in een relatie normaal zo opdringerig over seks? :S Ik wil gewoon een lief vriendje die wel 2 maanden kan wachten en ik weet dat heel oudbollig klinkt maar , maar denken jullie wel zo van ja even doen meer een schrarrel en dan ontmaagd? Me vriendinnen hebben het wel zo gedaan…

Is het zo raar dat je wilt wachten … ik wil gewoon niet dat jongens kijken naar me cup d, en owjaa lang haar ow zei is wel lekker. Nee ik wil dat ze echt voor me gaan niet voor de seks… is dat raar? niemand om me heen begrijpt me namelijk.

sorry voor heel verhaal.

Nee ik vind dat helemaal niet raar, ik vind het juist echt goed dat je ermee wacht en niet zomaar seks wil hebben, met een scharrel maar wil wachten tot je een leuke vriend hebt!
Ik ben zelfs trots op je, dat je je niet laat verleiden tot iets wat je niet wil doen. :’)

nee, dat is niet raar. Die mensen om je heen zijn raar, want ik vind dit namelijk wel normaal.

Ik snap het niet helemaal, heb je nu wel of niet een relatie met die jongen?
Zo ja: uitmaken en geen aandacht aan meer besteden, iemand die alleen maar seks wil moet je niet hebben.
Zo nee: zeg hem 1x echt heel duidelijk dat je daar absoluut niet van gediend bent en dat hij er over op moet houden.
Als hij dat doet kan je, vind ik, gewoon contact met hem blijven houden.
Als ie dat niet doet zou ik hem verwijderen van msn en verder niet meer met hem praten, ook niet in de trien e.d.

hahaha maakt niet uit. Ik zie waar je een beetje vandaan probeerd te komen.
Ik heb cup G, en ik moet je zeggen: Je komt er nooit helemaal vanaf…
Je hebt in het begin altijd de twijfel doen ze het voor mij of om mijn lichaam. En ik vind het juist heel goed dat je 2 maanden wil wachten!
Als iemand echt om je geeft, moet hij je ook die tijd en ruimte geven en gunnen…

Ik begrijp je wel hoor (je moet zelf beslissen wat je wilt doen met je leven/lichaam)
Maar heb je een relatie met hem of niet (dat snap ik namelijk ook niet)

Euh… Nee dat is niet raar. Niets doen waar je je niet goed bij voelt. En je bent echt niet preuts hoor als een jongen dat in mijn gezicht zou durven zeggen, gewoon omdat ik niet inga op zijn trucjes, zou die een klap in zijn gezicht krijgen…

Okee bedankt allemaal , nee heb geen relatie met hem voor de duidelijkheid. Want ik ben 16 en iedereen zegt ja dat is de leeftijd voor seks… maar ik denk wil gewoon een vriend is dat dan zo apart? kan je niet wachten tot je 17/18 zelfs is dat zo oudbollig? ja ik wil gewoon weten hoe jullie erover denken. want voel me op een of andere manier er ongemakkelijk door.

Waar haal jij die dingen? Echt triest dat meisjes zoals jij al beginnen te denken dat het normaal is om op je zestiende ontmaagd te worden en dan nog eens een one night stand.
Nee, het is niet oudbollig. In mijn ogen is dat normaal.

nee, jouw vriendinnen en die jongen zijn raar. Als 'ie niet op je wil wachten moet-ie 'm maar bollen, anders ga je er spijt van krijgen

Nee hoor, ik vind het juist heel verstandig wat je doet. Je wilt gewoon wachten, en wil hij dat niet accepteren is hij duidelijk geen goede jongen voor jou.
En een goede jongen zal dat wel accepteren, en zeker weten dat je die ooit zal vinden.

De leeftijd voor seks? Met een one-night stand? En dat noemen zich vriendinnen?

Hahaha, wat een kneusjes. Je moet nooit luisteren naar slettebakken. Je bent pas 16! Er is geen leeftijd voor seks ¬¬ De mensen die zeggen dat er wel een leeftijd is, die hebben niet genoeg zuurstof in hun hoofd om hun hersenen goed te laten werken.

Het is helemaal niet raar om daar mee te wachten.
De een heeft eerder behoefte aan seks dan de ander, dat is gewoon eenmaal zo en je kan iemand dus niet dwingen om zin te hebben in seks.
En btw, 16 is echt niet de leeftijd om seks te hebben, het is dan niet extra lekker of normaal.

Wat heb jij voor vriendinnen?
Het is jouw eigen keuze, en doe het pas als je er daadwerkelijk klaar voor bent. Ik zelf was 16 toen het gebeurde maar heb er soms wel spijt van (het zat niet helemaal goed).