raar?

Ik heb eigenlijk niemand. Ik heb geen vrienden haast of ja goede… mischien 3 en 1tje zie k er maar echt vaak de rest ook niet meer echt…
Ik zit nu op een nieuwe school en vandaag het voelde gewoon echt alsof ik alleen was,
Ik heb het idee dat ik een raar monster ben?
en dat k geen liefde kan krijgen soms wil ik ook gewoon iemand bij wie ik kan praten en huilen en dat voelt gwn kut want die heb ik niet.
alles gaat gewoon mis vooral vandaag of zo voelt het.
als het gaat om vriendjes nou wat k gehad heb is niet echt serieus ik wil gewoon een jongen die lief is en er voor me is waar k heen kan gaan als k me weer zo voel…

sorry voor dit zeikverhaal

Je vergeet vaak de ‘I’ bij ik te typen :wink:

Maar ben je niet bezig om nieuwe vrienden te maken? Het heeft even tijd nodig om een goede vriendschap op te bouwen.

Nieuwe vrienden opzoeken? Op school, sport of tijdens het uitgaan?

ik heb zelfde probleem

probeer nieuwe vrienden te maken, gewoon aardig te zijn tegen iedereen en je oude vrienden niet vergeten. Liefde krijg je niet zomaar, je moet er eerst wat voor doen

ze mag wel reageren :sunglasses:

Sowieso is optimisme al een goed begin, vooral als het gaat om nieuwe vrienden maken. Jij wilt toch ook omgaan met leuke, vrolijke en gezellige mensen? Gedraag je dan zelf ook zo :slightly_smiling_face:

Alleen heb ik echt niemand zelfs geen echte goede vrienden -.-’ Mjaa ik ben er intussen aan gewend. Het is best eenzaam enzo maarja :frowning_face: Komt omdat ik nogal een aparte smaak heb enzo en dan hebben mensen al snel zoiets van nee daar wil ik niet bij horen. Dus ik ben liever alleen dan dat ik zulke nep vrienden heb XD

Ik gedraag me wel heel open zeg maar en positief maar het heeft nog niet geholpen :S

jaaa, maar ik weet niet goed hoe in de klas zijn er groepjes waar je nu al niet tussen komt… en ik ben van me zelf al best verlegen dus dat maakt het moeilijker… en ik weet dan ook niet goed waar ik over moet praten

______________________________________________-
dat heb ik ook ik ben te lief en aardig en spontaan
ik ben mezelf
ik dan geen style dat moet ik nog ondervinden 'maar sowieso vervelend

-

jaa, ik probeer het ook maar soms heb k gewoon het idee dat ik een raar monster ben om het zo maar te zeggen en dat het iets raars is om met me te praten of iets dat ik daar niet voor bestemd ben…

Hm, ik denk dat vele dit wel herkennen. Ik ook wel een beetje.
Ikzelf heb nooit hele goede vrienden gehad. Maar meerdere vrienden in één.
Ik heb niemand nodig met wie ik alles deel en nu nog steeds niet.
Ik zit sinds de zomer ook op een nieuwe school, met allemaal veel jongere studenten dan ikzelf.
Frustrerend, want ze zijn jonger, weinig levenservaring. Maar dat neemt niet weg dat ze gelijk raar zijn en ik raar voor hen.
Kletsen in de pauze en gezellig eten met elkaar, schept wel een groepsverband, en daar hoef je geen vrienden voor te zijn.
Ik zoek ook helemaal geen vriendschap met ze, want ik heb vriendinnetjes buiten school om.
En het is soms heerlijk om lekker alleen in de bus te zitten en met mijn muziek op naar buiten te kijken.
Het beeld van monster moet je gauw wissen. Niemand is een monster en ieder meisje is uniek op haar manier.

Ik had vandaag een wijze les over 't beeld van meisjes/vrouwen.
Wij worden door de maatschappij met een zware taak opgelegd om altijd maar mooi te zijn.
Mooie gezichtjes, mooi haar, mooie kleren. Maar wat is mooi?
Dat je met de nieuwste duurste foundation je gezicht staat te vergallen?
Of schittert in dat ene leuke Wibra shirtje van nog geen 2 euri!
Kortom, benoem punten die je wel goed vindt aan jezelf en straal dat uit.
Hoofd omhoog, open blik en vooral: lach!
Je mag best een beetje arrogant zijn en laten zien dat je er staat.
Come on! Geniet!

is er helemaal niemand in de school waar het echt goed mee klikt. praat gewoon met ze, en in de klas, tja. Probeer gewoon iemand te vinden waar het goed mee klikt. Het kan ook een jongen zijn, he. Want iedereen denkt steeds maar een meisje maar kijk ook eens of je een jongen alleen ziet zitten, loop daar gewoon op af en knoop een gesprek aan

@kraplapje
dankje daar heb k veel aan :slightly_smiling_face:
maar als er iemand naast me moet zitten voelt het alsof die gene het niet wilt en liever niet doet

en ja er is een meisje maar als zij er niet is ben k alleen. en ik weet niet goed hoe of waarover ik moet praten

up

Heb ik ook, heb op school wel vrienden. Maar ben het liefst gewoon alleen.

ik voel me… precies zo!