Raar

Heej girls,
Gister was ik jarig en ik heb al een tijdje een scharrel, nou hij wist wel dat ik jarig was, maar hij heeft me nog even gefeliciteerd om 22:00 savonds toen ik bijna niet meer jarig was, zijn dit typisch jongensdingen ofzo? Want k vind het niet leuk net of die gewoon mn verjaardag vergeten was :thinking:

haha dat klinkt wel als typisch jongensgedrag. als ie het idd vergeten is is het een loser. maar hij dacht er iig nog aan! dus ik denk dat er niet zoveel aan de hand was hoor.

Ze weten dat je jarig bent maar het dringt niet tot hun door dat er een felicitatie bijhoort hihi :grinning:
Mijn ex heeft me nooit gefeliciteerd en toen ik daar later een grapje over maakte zei hij: oh echt ;o ?

By the wayyy;
Gefeliciteerd dan nog :grinning: !

ja idd :slightly_smiling_face:, zie wij doen het ook

Thanks girls, nou ik vind het neit zo mooi van hem want volgens mij zag die pas op hyves dat ik jarig was, terwijl ik het een dag ervoor nog tegen hem had gezegd ;p

typisch jongens haha…

ooh zoo slecht van me; Gefeliciteerd! haha misschien toch niet typisch jongens

Gefeliciteerd nog! :slightly_smiling_face:
Maar jongens vergeten dat soort dingen, ik zou het hem niet kwalijk nemen. :slightly_smiling_face:

Hahaha. Klopt.
Maar ik ken haar niet in het echt. Ik ben niet met haar bevriend.
Anders had ik het met zwarte stift in mn agenda gezet met grote pijlen erbij
:grinning:

Typisch jongensgedrag. Nog gefeliciteerd!

ja weet ik, ik ook niet. maar toch :stuck_out_tongue: ik vond het wel grappig
jongens hebben gewoon geen agenda. of ze kijken er niet in.

Maak je niet druk joh, in ieder geval feliciteert hij je!

Ach, maak een probleem.

Je kunt ook juist denken van “OMG hij feliciteerde me, hij is het niet vergeten, en vond me belangrijk genoeg om te feliciteren” of weet ik veel wat :’)

duh, de mijne vergat drie keer dat ik jarig was zowat (week later vertel ik over mijn bday hij zei ‘ohjaa’, terwijl hij ook gewoon me feliciteerde.) :’), maar het is niet dat hij mij negeerde maar verjaardagen dringen gewoon niet door.
dus maak je geen zorgen haha.