raar?

hoi
ik lees al een tijdje mee, maar nu heb ik jullie hulp nodig
sinds een paar weken
bel/sms en msn ik veel met een jongen
het was altijd heel gezellig maar sinds een paar dagen doet hij raar
zo vraagt hij telkens als ik hem wil bellen maar dan heeft hij het telkens druk
dus vraagt hij als ik hem later terug wil bellen, wat ik doe maar dan doet hij wel gewoon
ik snap hem gwn niet meer, zo heeft hij ineens zijn hyves wachtwoord veranderd
maar als ik vraag waarom, zegt hij omdat een vriend dat ook had en dat die vriend er misbruik van maakte (ik overigens niet)
waarschijnlijk vinden jullie dat ik overdrijf maar het zit me gewoon niet lekker
ik vind het gewoon een beetje raar
kunnen jullie helpen? is dit raar of kan dit gewoon gebeuren?
kus

WTF moet jij met zijn hyvesw8woord? :S
ehh hij kan het toch gewoon druk hebben? als je later terugbelt doet hij wel normaal zeg je.

je maakt je druk om niks

ik hoef niks met zijn profiel maar ik vind het gwn raar dat hij ineens zo afstandelijk
doet, dat is namelijk niks voor hem
maar het voelt zo raar, daarom maak ik me druk

Zijn hyveswachtwoord is voor hemzelf, dat is bullshit dat je je daar druk over maakt, maarja dat vind ik.

Als hij later gewoon normaal doet, is het toch niet zo’n probleem?
Het kan toch zijn dat ie dan écht druk is?

ok thanx voor jullie reacties
ik was al bang dat ik me om niks druk maakte :cold_sweat:

het gaat me ook niet om zijn wachtwoord maar gwn het principe dat hij dat ineens veranderde
ik hoop dat hij het echt druk heeft en ik me maar weer is veelste druk maak over onzin (bleh ja alweer word er gek van)

Laat het gewoon los, wacht maar tot hij reageert (:

dankje voor je advies dat zal ik doen

Het is leuk om af en toe het initiatief te laten nemen door een jongen, zo maak je het denk ik, wat leuker succes!

thanx a lot
ik hoop dat het helpt

Idd, hij kan het druk hebben met school. Heb ik ookal :wink:

Tsja, afstand misschien?

huh afstand?

Denk dat ze bedoelt dat je het ff moet laten rusten, wachten tot hij reageert en kijken wat hij ervan vind. Als hij van je houd, dan komt hij vanzelf naar je toe. Anders is het bad luck meisje. x

.

ja dat dacht ik ja, maar ik zou niet snappen waarom, zelf zegt hij dat ie dat deed omdat een vriend zn wachtwoord ook had
maar bedank voor jullie advies, ben nu al gerust gesteld daardoor en maar hopen dat het goed komt

.

hoort erbij.