Raar..

Ik moest op het einde van de vakantie op school boeken gaan uitdelen enzo, ik was daar met een groepje vrienden, en er zat echt een toffe jongen bij.
Uiteindelijk had ik met hem gezoend…
Ik vond het echt heerlijk, het was gwn op de mond maar toch.
We waren nog niet samen, hij was er nog niet klaar voor (we kenden elkaar maar 1dag)
Een paar dagen geleden stuurde hij een smsje: hij wou gewoon vrienden blijven, maar hij zei dat hij wel nog met me wilde zoenen…
Is dat niet een beetje raar?
Ik snap het niet echt…
Moet ik nog met hem zoenen?
Mening?!

Ehm ja dat is een beetje raar.

Nee, dat betekent dat hij alleen maar daarop uit is.

Jaa gewoon doen!:slight_smile: Zo kunnen jullie elkaar beter leren kennen en wie weet wordt het wat!
Succes xxxxxxx

je kende hem pas 1 dag en dan al zoenen?
das toch ook zeer raar? je ken(t)(de) hem niet eens =o

Meen je dat nou serieus?

Dus je kent een jongen 1 dag en toen heb je ermee gezoend en nu smst hij dat hij vrienden wil blijven.
Lijkt mij vrij duidelijk: Het was gewoon om het zoenen (als je begrijpt wat ik bedoel) en gewoon vrienden blijven zeggen jongens altijd als het niks word.
Dus ik denk dat je beter een andere kan zoeken?
X

Ma ik kende hem ook al op school enzo hoor, ma toen waren we gwn vrienden.
Toen die ene dag leerde ik hem echt goed kenne,…

okee…
maar toch blijf ik het raar vinden x]

Jaah, kvind het zelf ook wel een beetje raar, maar ja ik was gewoon verliefd en ik wist niet wat ik deed…

Je bent dus duidelijk de enige die er zo over denkt…
Ach ja ik zie wel… x

*ligt dubbel* :laughing:
Het lijkt me duidelijk dat hij je aan het lijntje houdt. Niet meer mee zoenen, zoek iemand die echt iets met je wilt, niet alleen maar zoenen. Dat je al op de eerste dag met hem gekust hebt vind ik, zoals meerderen al zeiden, vreemd, maar dat is je eigen keus.

Iemand die zegt vrienden te willen blijven en tegelijkertijd wel met je wil blijven zoenen, gebruikt je gewoon.
Niet doen dus.

Mee eens.
Of als je daar ook op uit bent dan ga je mee doen. x’d

Completely agree with you.