Raar..

Hee allemaal,

ik heb een vriend, nu iets van 2 jaar. Maar we hadden een tijd geleden(1-2 weken) over met wie we wel eens zijn verder gegaan enz.
Toen kwam ineens op neer dat hij zei dat een keer een meisje toen had gepijpt
Maar begin van ons had hij toen ooit gezegd dat hij nog niet gepijpt was zegmaar, dus ik zei dat
en toen ging hij denken en zei hij hu onee, dat klopt niet. dat is nooit gebeurt. En hebben we nog even over gesproken
maar ik vond het echt niet leuk en ik wil me niet aanstellen.
Ik vind heel moeilijk te geloven, want vind raar dat hij dat ineens zegt…
wat denken jullie?

xxN.

huh ik snap het niet waarom zegt hij dan tot iemand hem gepijpt heeft en daarna opeens niet meer?
vraag gewoon aan hem: waarom heb je dat dan verzonnen? je kan toch gewoon zeggen dat het zo is het was toch voor ‘ons’?

of zoiets zou ik zeggen.
xoxo

beetje vreemd inderdaad, misschien doorvragen?

Het is idd een beetje vreemd waarom hij erover liegt. Misschien kan je vragen waarom hij erover liegt? Gewoon ff doorvragen, maar niet teveel natuurlijk; dan wordt het irritant. Heel veel succes!

Zo, wat denkt hij? Hij heeft dus tegen je gelogen. Hoe dan oowk, of die gepijpt is of niet. Mee praten, als die vaag begint te doen, zeg je gwn dat je dat liegen niet pikt. Je vriendje hoort eerlijk tegen je te zijn. En dan wil je misschien dingen doen met hem, terwijl die tegen je liegt. Talk !!

xoxo.

Doorvragen ernaar

Wel raar dat je hier nú pas achter bent gekomen…
Twee jaar is niet niets

Ik vind dat niet persé raar hoor, dat je er pas na 2 jaar achter komt.
Wij hebben het er liever ook niet over, hij houdt er niet van als hij eraan denkt dat ik met anderen in bed heb gelegen en andersom. We hebben elkaar wel het een en ander verteld, maar nee, zeker niet gelijk, dus ik snap haar wel. Ik zou me precies hetzelfde voelen, maar ik zou het niet goed voor me kunnen houden (mn gevoel) en zou het gelijk zeggen, en ja ik zou ook boos worden. Ookal is dat dan niet echt goed nee.
Wat je het beste kan doen -wat ik denk- is er wéér over gaan praten, en dan vragen waarom hij heeft gelogen of waarom hij dat niet eerder heeft gezegd. Zeg dan ook dat je het moeilijk vind (dat dat zo is, én dat hij tegen je gelogen heeft) en praat het vooral zo goed mogelijk uit, want als je met iets blijft ‘zitten’ is dat écht niet fijn! Sterkte & Succes!

Het is inderdaad heel raar van hem
Maar als het goed is kun je daar toch over praten en doorvragen.
Of vertrouw je hem niet? Want dan is er ook iets niet goed.