Raar vraagje:

Hee meiden,
Ik heb dus een vriend, al heel lang. Maar ik heb mijn nagels best lang laten groeien, gewoon de lengte van nepnagels van de etos enzo. M’n vriend vind dat niet heel fijn, want soms ben ik zo onhandig dat ik hem open krab. :blush:

Hoe doen jullie dat, als je lange nagels hebt? Gewoon heeeel voorzichtig zijn, of afknippen tegen je wil?
Het klinkt echt heel tuttig maar ik hou niet van korte nagels, dan moet ik ze een half uur lang vijlen, anders is het niet recht of doet het bij mij pijn…

Eh, knip ze gewoon af als je vriend het niet fijn vindt? Of gewoon niet zo gruwelijk lang?

ohmygod, weet ik veel beslis zelf wat je ermee moet doen! Het zijn maar nágels en het niet het eind van de wereld als je er een stukje afknipt
Wat ik ermee doe, nou geen idee, sta ik niet zo bij stil

de enigste oplossing wat je kan doen is afknippen *_*

als je niet van korte nagels houd laat je ze lang…
zie het probleem niet echt

Of hij moet niet zo zeuren.

Wat je vriend zegt
dat niet fijn vind
het zijn maar nagels het is jou beslissing

Ik krab mn vriend vaak genoeg per ongeluk. Tja jammer voor hem.

Lange nagels zijn sowieso naar.

Krabpaal. (nee grap, niet lullig bedoeld)

Ik denk niet dat er veel aan valt te doen; als je lange nagels wilt, dan heeft je vriend pech, anders moet je ze kort knippen.

Het zijn jouw nagels!

Als hij in de buurt is kurken erop
Maar kan je ze niet rond vijlen zodat ze geen scherpe hoekjes meer hebben?

Dan moeten je nagels wel scherp zijn, of je bent echt heel lomp XD want met mijn lange nagels krab ik eigenlijk nooit iemand open, ook niet als ik zelf jeuk heb ofzo
Maar goed vijl ze gewoon iets korter

wtf boeit dat, serieus.
knip er gewoon een stuk vanaf

Dit. Ik snap echt niet waarom iedereen lange nagels zo mooi vind.

Haha, dit dus.
Ik krab mezelf juist open als ik korte, afgebroken nagels heb, slecht gevijld of scheurtjes erin.

Ik snap niet hoe het pijn kan doen om je nagels te knippen. Sorry maar dat zit gewoon in je hoofd. Het witte deel van je nagels afknippen kan helemaal geen pijn doen.

Verder moet je vriendje er maar aan wennen. Die stelt zich ook wel flink aan. Zo vaak zal jij hem nou ook niet pijn doen met je nagels. Het zijn jou nagels en als jij ze lang wilt houden dan moet dat gewoon kunnen.