Raar vraagje..

hallo meiden,

misschien een rare vraag, maar ik heb nu al zo’n 4 dagen bruine afscheiding in mijn inlegkruisje zitten, ik heb geeen idee wat het is, het heeft ook niks met mijn ongesteldheid te maken want dat ben ik gewoon al 4 jaar en heb dit nog nooit gehad, ook heb ik geen seks gehad want dat is alweer 2 maanden geleden, en ik zit ook halverwege mijn pil strip.
ik heb al gekeken in een ander topic hier op girlscene maar daar beweert iedereen dat het oud bloed is, maar ik weet zeker dat dit het niet is, want het is gewoon echt afscheiding.
iemand een idee wat dit is en wat je er tegen kunt doen ?

Geen idee, ik zou nog even wachten tot na het weekend en dan naar de huisarts gaan.

maar als het uit je ‘jeweetwel’ komt dan zal het wel gewoon oud bloed zijn. Het kan een doorbraakbloeding zijn

ben je al ongesteld?
want het kan zijn dat je bijna (voor het eerst) ongesteld wordt

ik heb mijn berichtje even aangepast ! had niet gezien dat jullie al gereageerd hadden…

ik zou dan toch eventjes naar de dokter gaan…
en als je dat vervelend vind kun je ook vast bij een vrouwelijke dokter terecht. dat is toch iets vertrouwelijker voor je gevoel misschien.

Ik had dat ook, een paar daagjes. Best vies. En nu is het niet meer bruin, oke interessant.

jaa het is inderdaad heeel vies, en t probleem is wij hebben geen vrouwelijke dokters hier in dit dorp…

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, ik heb dat ook welleens en het gaat gewoon over. Als je geen pijn o.i.d. hebt en je weet zeker dat je veilige seks hebt gehad dan is er niets aan de hand.

ik zal je inderdaad geen zorgen maken.
Als het erg lang duurt kan je altijd nog naar de dokter gaan.
Inderdaad denk ik ook dat het oud bloed is, wat je lichaam nu “opruimd”.
Tussen tijdse bloedingen komen vaker voor dan we denken en stollen dan al in de baarmoeder en die er dan uit komen met de “echte” menstuatie.
Maar misschien zit het je lichaam niet lekker en ruimt het alvast op.
Als je pijn hebt moet je inderdaad direct naar de dokter gaan.
Succes!

Een mannelijke dokter heeft er net zoveel verstand van, hoor. Je kan het toch gewoon vertellen. Als je het nou moest laten zien, dan snap ik dat je een vrouwelijke dokter wil. Maar als je het gewoon vertelt is er niets aan de hand.Bovendien: Afscheiding is harstikke normaal en hebben 9 van de 10 vrouwen. De ene keer is het bruiniger dan de andere keer dat kan nu eenmaal.

Ik denk dat je gewoon eens bent doorgebloed, kan je soms hebben met de pil. Ik heb het ook al eens gehad en de dokter zei toen dat het dat was (:

Maar je bloed pas door als je de pil door gaat slikken dacht ik?

ik heb dat altijd een paar dagen voor dat ik ongesteld ben
het is gewoon een beetje bloed vermengd met afscheiding

Misschien kan het schimmel zijn, kan door vanalles komen, niet per se seks ofzo

Heb ik ook een keer gehad, ik had in plaats van een ‘normale’ ongesteldheid zo’n soort afscheiding (als het mijne hetzelfde is als het jouwe).