Raar vraagje..

Hee:)
Ik ben een tijdje geleden ontmaagd… (althans, dat dacht/denk ik)
Maar nu waren we gister weer bezig en toen begon ik opeens te bloeden… en dat stopt ook niet meer ö… (nee ik moet niet ongesteld worden, ben aan de pil dus dat weet ik heel zeker;))
Maar effe to the point… Ben ik dan nu pas ontmaagd? of is er iets mis?:stuck_out_tongue:
xx

dat kan wel eens dat je soms bloed bij de seks.

Je bent pas ontmaagd als de penis van een jongen volledig in de vagina is geweest.
En je hoeft niet persee bij de eerste keer te bloeden, kan ook bij de tweede keer hoor…

Right… dus alle lesbiennes die het nog nooit met een man hebben gedaan zijn maagd? Denk het niet!

Vandale.nl:
ont·maag·den -maagdde, h -maagd voor het eerst geslachtsgemeenschap laten ondergaan
ge·slachts·ge·meen·schap de; v 1 het paren van man en vrouw, waarbij de man met zijn penis de vagina binnengaat; coïtus 2 seksueel contact tussen homoseksuelen

Dus lesbiennes kunnen ontmaagd worden zonder dat een penis in hun vagina is geweest.

Mensen niet weer zoon discussie !!!
daar vraagt ze niet om!

Maakt het eigelijk heel veel uit wanneer je ontmaagd bent?
ik ga ervan uit dat je het gewoon de eerste keer was, en dit gewoon nog even bloedde, reden weet ik niet.

Ze vraagt toch niet of lesbiennes al ontmaagd zyn zonder het met een jongen gedaan te hebben?
Ze heeft t toch met een jongen gedaan?

Maar je bent wel ontmaagd :wink:
Je hoeft niet persé te bloeden als je ontmaagd bent.

sommige mensen bloeden elke keer na sex? O.o

Zeg ik dat? Nee.
Ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat die opmerking niet klopte.