raar verdriet M.J.

Sinds 26 juni (toen ik hoorde van M.J.) zit ik bijna iedere avond met tranen in m’n ogen… Raar want ik heb nog nooit ontmoet ofzo, en vroeger wist ik bijna niet van zijn bestaan af, en was helemaal niet met hem bezig, de afgelopen tijden natuurlijk wel, Maar ik vind het raar weten jullie tips om er van af tekomen?
Ik zit nu weer met tranen in m’n ogen.

Laten we in ieder geval hopen dat The King Of Pop eindelijk zijn Rust en Vrede heeft gevonden waar hij zijn hele leven zo naar verlangde! Peace :couplekiss_man_woman: !
Xx.

elke avond nog, sinds 26 juni?

Zijn er al eerder bekenden van je dood gegaan?

nou ik begrijp je ook best wel, ik bedoel zodra ik er diep over na ga denken bijv. hoe zijn leven is g eweest. dat hij werd beschuldigd van dingen wat nier waar is, en hoe de politie hem toen heeft behandeld. over dingen die nu pas boven waterkomen zoals dat zn haar in de fik heeft gestaan en zn hoofd ook. nou zulke dingen word ik ook verdrietig van…

maar ik weetniet eigelijk wat je er tegen kan doen…

tsjaa, ik denk dat je het gewoon een kwestie van tijd moet gunnen. het is natuurlijk allemaal niet niks, en de 1 heeft er meer moeite mee dan de ander. gewoon lekker huilen als je daar behoefte aanhebt, en dan zul je merken dat het steeds minder wordt. het is gewoon een ‘rouwproces’ waar je doorheen moet.

Ik heb het niet elke avond, laatste tijd gaat wel goed =D.
heb het maar iets van 1 x in de week.
Kom anders naar We love Michael Jackson #4.
daar zijn ook heel veel mensen, net zoals jij. (;
zit ik ook op. :angel:

Woew, elke dag is wel heftig. Ik heb het alleen als ik eraan denk.

Over een tijdje zal het inderdaad wel beter gaan! Succes!

Ik denk dat je gewoon tijd nodig hebt, gewoon flink uithuilen als dat moet. ;]

dat had ik ook heel erg… toen ik op vakantie ging, voelde ik me echt heel erg k*t om dat ik gwn de hele tijd verdrietig was. Terwijl ik als ik op vakantie ga juist heel vrolijk ben. maar nu heb ik dat veel minder, terwijl ik eigenlijk de hele dag met hem bezig ben :stuck_out_tongue: luister de hele tijd zn muziek enzo… maar je moet idd gwn huilen, dat spoelt je verdriet weg. en denken dat ie in je hart woont :stuck_out_tongue:
sterkte xoxo

Ik huil er niet om, ik vind het dood zonde dat hij dood is, maar goed zoiets heeft tijd nodig

please.

ja dat heb ik ook , ik keek toen egt naar sijn documaintere en egt met tranen in me ogen sat ik… mja ik lusiterde hem altijd met me vader samen enso … maar toch ben ik nu wel blij dat hij ijndelijk verlost is uit zijn lijden en begraven is

R.I.P MJ(L)

sorry dat ik het zeg, ik vond het ook heel zielig (Voor de familie enzo) maar wel een beeetje overdreven.

Jup,
ik heb het ook gehad, dat ik echt heel verdrietig was en me beroerd/kut voelde,
maar het gaat nu eigenlijk al een lange tijd heel goed, ik heb er vrede mee, en ik denk er niet meer zo vaak aan, terwijl het eerst de hele tijd in me achterhoofd zat,

je moet langskomen bij We Love Michael Jackson #4
serious, wij hebben met z’n allen het ook gehad, en we zijn er samen ook weer bovenop gekomen :slightly_smiling_face:

We bespreken n.l. ook leuke dingen,
en je moet gewoon genieten van de leuke dingen.

sorry hoor maar ik vind dit zo achterlijk, oke als je al jaren fan bent oke, maar de helft hier zijn gewoon wannabe’s die pas fan zijn sinds hij dood is, en aandacht willen, ooh ik vind het zo erg dat hij dood is :’(
ikzit elke dag te janken :’(
comeon :crazy_face:
sorry maar ik irriteer me eer kapot aan.

Ergens ben ik het wel met je eens, voor MJ dood waren er genoeg mensen die hem maar een gek vonden en niet geintreseerd in hem waren, en nu is het plots ooh ik vind het zo erg --’ Like neeh totaal geen meeloper hoor.

Maar topicstarter was al voor zn dood fan … mwah gewoon uithuilen enz. dan komt het er teminste uit :] zal vanzelf wel minderen …