Raar telefoontje

Om twee uur 's nachts kreeg ik een heel raar telefoontje. Ik was deze keer vergeten mijn mobiel op stil te zetten, zul je zien dat ik dan wakker gebeld word. Maar goed, die beller wist mijn email-adres en wilde graag mijn achternaam weten zodat hij een brief naar mij kon schrijven. Die heb ik niet gegeven, gelukkig. Maar toen begon hij te zeggen dat hij graag met mij naar bed wil enzo.

Best vies.

Wat een freak =$

Belde diegene onbekend of kon je wel een nummer zien? Anders zou ik iemand met een ander nummer laten terug bellen zodat als diegene dan op neemt je zn naam hoort

ik denk een of andere grap.
als je het echt niet vertrouwt kan je misschien even naar de politie gaan

Raar :astonished:
Maar dan moet het toch wel bijna iemand zijn die je kent, als hij je e-mail wist… ?

freaky !
Is het niet iemand die jou kent en een andere stem opzet ofzo? Of misschien gewoon een slechte grap! op www.ikhebje.nl kan je omgekeerd zoeken, dus als je het nummer intypt kan je de naam achterhalen en andersom.

xx.

Ik laat vandaag een vriend terug bellen, wachten tot ie zn naam zegt en vervolgens weer ophangen. Dan heb ik in ieder geval een naam, dan weet ik voor nu even genoeg. Het was trouwens een onbekende oproep, maar volgens mijn mobiel kan ik wel terug bellen. Alleen dan zie ik het nummer niet, grmbl.

Zo iets engs heb ik ook gehad,
ik heb m’n nummer gewijzigd.
Hij wist waar ik woonde en wat voor kleur gordijnen ik had enzo, hij was verlegen om het me te vertellen maar droomde echt elke dag over me enz.
echt heel creepy!
succes!

gewoon een grapje lijkt me

had ik laatst ook alleen dat is een abnormaal lang nummer
en begint met +23 >.<
so i don’t know, en hij of zij belt vaak. alleen of ik hoor mijn telefoon niet, of ik durf niet op te nemen omdat ik net in bed lig, of ik heb mijn telefoon uit.

omg, eng…!

bwah… :bored:

oeh freaky… inderdaad dat je vriend hem belt en anders geen aandacht er meer aan besteden

eng… ik hoop voor je dat het gewoon een (domme) grap was!

eng zeg :s! maar staat op je hyves misschien emailadres en telefoonnummer zichtbaar? want zo kunnen engerds er natuurlijk wel aankomen…

En dan is hij ook nog zo laf om anoniem te bellen.
Je kan anoniem niet terug bellen, je mobiel heeft het nummer ook niet dus kan je moeilijk terug bellen.

eng…
er is ook zo’n grap dinges lijn,
misschien was dat het?

ik deed dat in de eerste altijd.
er is bijvoorbeeld een met een surinaams accent. die zegt dat je zijn scooter hebt gejat.
of een met een haags accent dat hij je gaat slaan. ofzo. haha ik weet niet meer, de mensen die je bellen kunnen meeluisteren. terwel dat bandje afspeeld, en de persoon heel bang antwoord. best grappig haha. maar dat is het vastniet…

Nee, dat was het volgens mij ook niet. Want ik kreeg precies antwoord op wat ik zei en wat ik zei werd af en toe ook herhaalt door die kerel. Maar, dat is best lullig van dat bandje, ik zou dan daarna terug bellen en vragen waar die scooter is gebleven.

Op hyves staat trouwens alleen mijn email-adres en die is alleen zichtbaar voor vrienden.

Het is gewoon een ‘‘grap’’ denk ik… heb het ook wel eens gehad.

dubbelpost