Raar\te vroeg?

Ik ben 15 jaar en heb sinds twee maanden een relatie met mijn vriendje die 16 is. Na drie weken zijn we eigenlijk al een beetje te ver gegaan voor mijn gevoel. We zaten op zijn kamer, lagen op zijn bed te zoenen en voor ik het wist was hij me aan het vingeren. Even later ging ook zijn broek uit en nouja, zo dus. nog niet echt seks gehad. Ik voelde me daarna best wel schuldig maar vond het ook wel weer zo fijn dat het me daarna eigenlijk niet meer kon schelen. Ik vraag me dus af of het normaal is om dit nu al te doen, omdat veel van mijn vrienden hier nog helemaal van niks willen weten. Het is niet dat ik er niet klaar voor ben of het niet fijn vind ofzo, maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie hiervan vinden\denken.

Zolang jij je er ook goed bij voelt is er niets mis mee. Het verschilt per persoon wanneer je er klaar voor bent om verder te gaan. Maar laat je niet pushen! Ga op je eigen tempo.

Gewoon doen wanneer jij eraan toe bent. Ik was ook 15 en had ook 3 weken op dat moment haha

Ik was ook 15 en had net 1,5 week iets. Uiteindelijk wel 1,5 jaar iets met die jongen gehad dus geen spijt van gehad. Vond zelf ook wel dat ik misschien iets te vroeg er mee was begonnen en dat ik er best spijt van had kunnen krijgen als het meteen al weer was uitgegaan bijvoorbeeld. Maarja het was fijn, en als je eenmaal lekker aan het zoenen bent kunnen er snel dingen gebeuren :flushed:

ik kende hem een week op een kamp en pas de laatste 2 dagen waren we een ‘‘kamp koppel’’. nou, het was allemaal vet romantisch enzo buiten op een luchtbedje onder de sterren dus hij had mij ook gevingerd toen we aan t zoenen waren. dingen gebeuren en ik heb nog steeds heelveel contact met hem dus heb er geen spijt van dat ik t toestond

Ik vind er niks raars aan. Zelf was ik ook 15 en waren we 2 maanden samen.
Het is maar net wat je zelf wilt en of je er klaar voor bent.

Ik zelf was 14 toen ik ermee begon. In het begin schaamde ik me een beetje omdat ik de eerste was van al mijn vrienden die seks had gehad en ik was bang wat mensen van me zouden vinden. Maar het gaat niet om anderen. Als je je er zelf goed bij voelt is er niks mis mee. En ook dat jullie 2 maanden hebben is niks mis mee. Ik ben nadat ik een jongen 2 weken kon het bed al in gestapt, maar ik heb uiteindelijk wel een lange en goede relatie met hem gehad.

Ik was zelf veertien en heb 2,5 jaar lang een relatie gehad met die jongen. Je moet je eigenlijk niet druk maken om wat andere mensen er van vinden maar nadenken over wat je er zelf van vond. Als je er geen spijt van hebt en het goed voelde is het hartstikke prima om dit nu al te doen. Als je het maar niet doet omdat je je verplicht/ gedwongen voelt.

Je moet het doen wanneer het goed voelt voor jou, wat anderen daarvan vinden doet er niet toe. Als jij er een goed gevoel bij hebt/had dan is het goed.

Oke ik was net 16 en had mijn vriend pas 3 keer gezien en toen vingerde hij mij al beneden op de bank toen m’n ouders weg waren. Achteraf had ik daar spijt van, nu we bijna anderhalf jaar een relatie hebben niet meer.

Gewoon doen wat voor jou goed voelt.

Gewoon wanneer je er klaar voor bent. Ik was ook 13 en had nog geen half jaar en ben nu nog steeds met die jongen.

Als jij je er goed bij voelt, zou ik het gewoon doen! Maar inderdaad niet dingen doen die je niet wil

Het verschilt heel erg per persoon. Ik was 14 toen ik ermee begon.