raar smsje van mijn vriend

[i]heee meisjes,

zucht ik kn niet slapen ik schrok wakker van een smsje vn mijn vriend er stond in,

slaap je al? binnenkortm oeten we ff praten, het is niet negatief hoor skat kus kus en vervolgens nog een met;

het gaat wel over ons dus je moet niet denken dat het niet serieus is.

wat moet ik hier vn denken? het gaat gewoon super goed tussen ons tuurlijk laatst wel wat minder maar wel uitgepraat en heb ook niks gemerkt dus ik weet echt nietw at ik moet denken help:(? ik ga al extra morgen niet naar stage omdat ik mn gedchten er tog niet bij heb…

maar ja ik bel hem morgenvroeg op en dan zeg i kdat ik morgeavond langs kom, of moet ik niet bellen en gewoon langs gaan?

help

kus[/i]

waar maak je je dan nog zorgen over?

Ik zou er niet te negatief over zijn. Mijn vriend en ik moeten ook wel eens praten over bepaalde zaken, maar het komt er nooit op neer dat 1 van ons er niet verder mee wil. Ik zou wel gewoon naar je stage gaan, ik bedoel, morgen avond denk je waarschijnlijk; ‘was ik híer zo gestrest om!?’

Wat een iets om savonds laat nog ff naar je vriendin te sturen…

Maar als het niets negatiefs is zou ik niet teveel zorgen maken hoor.

hmm ok dan zou het toch wel meevallen als hij dat zegt

ik weet het niet, heb hem net geprobeerd te bellen maar hij is op stage dus hij nam niet op, maar ik ga er vnv gewoon langs neem ik wat lekkers mee, ik bedoel ik slaap hier niet van , van zon smsje, en als ik langs ga kan die me ook niet weigeren toch?
en aan de telefoon wel…

Zal vast wel meevallen.

Misschien wilt hij je wel ten huwelijk vragen?
Maar dat is wel weer erg overdreven natuurlijk.

Hij zegt zelf dat het niet negatief is en toch maak jij je zorgen? Typisch. Ik zou maar gewoon op die woorden vertrouwen en er niet al teveel over nadenken.

Mijn vriend wil ook wel eens gewoon praten en dan zegt ie dat ook ongeveer zo in een smsje. Maar achter is het helemaal niet negatief. Hij wil dan gewoon ff weten wat we van elkaar verwachten en wat er beter kan.
Misschien wil jou vriend dat ook gewoon ff weten

Ik zou me ook niet teveel zorgen maken… Anders zou hij niet zeggen dat het niet negatief was.

Laat je wel ff weten wat ie nou bedoelde?

Waarom zou hij je willen weigeren als hij zelf al aangeeft dat jullie moeten praten?
Maar goed, ik zou gewoon rustig afwachten over wat hij te zeggen heeft en niet meteen van het ergste uitgaan (aangezien hij zei dat het niet negatief was).

Er staat letterlijk in dat het niets negatiefs is…

niet teveel over nadenken!

en om hier nu echt stage voor over te slaan…?
sjee als bij ieder zo’n klein dingetje ik zoiets als stage moest laten vallen ging ik nergens meer heen

wacht gewoon af en ga juíst wel naar stage, doen doe je iets anders dan de hele tijd daar aan denken

[b]Ik ga er vnv gewoon heen om te horen hoe en wat heb hem geprobeerd te bellen maar hij neemt niet op heb wat lekkrs voor hem ge haalt, en dan eens kijken wat er aa nde hand is , wnat ik maak me gewoon snel zorgen zo’n smsje savonds voor naar bed gaan krijgen is niet leuk…

ik laat jullie morgen of vnv laat weten hoe het is gegaan wens me iig succes , ben ook beniwued hoe die zal reagere nals ik opeens voor zn neus sta…

[/b]

Niet heel erg subtiel zoiets te smsen, hij kan toch ook wel bedenken dat je dan op zijn minst nieuwsgierig bent!

Misschien kun je je bezoek van vanavond maar beter wel aankondigen, maar dan gewoon terugsmsen… Dus je wilt praten, maar beter zo snel mogelijk dan ofniet? Kun je vanavond?

Dan zegt hij vast geen nee

Ik ben ook iemand die zich snel zorgen maakt dus ik kan me wel indenken hoe je je voelt. Toch zou ik wel gewoon naar stage gaan :slightly_smiling_face:
Succes vanavond :four_leaf_clover:

Succes!

Idd ik snap hoe je je voelt:O

Veel succes!!

Bel hem op en vraag waar het over gaat of dat jullie het uit kunnen praten via de tel? Omdat je je zorgen maakt ofzo.

Goodluck!

vertouw hem geooon. succes