raar probleem..

oke ik heb dus iets heel raars en geen idee wat het is ik schaam me dood maar misschien dat iemand weet wat het is ofzo… ik heb een soort draad uit me vagine hangen… ik denk dat het gescheurd is toen me vriend me aan het vingeren was een keer want ik bloedde daarna heel erg en nu heb ik nog steeds soms beetje bloed verlies en best wel pijn en kan me niet herrineren dat dat daarvoor wel was… dit klinkt echt te stom maar ik hoop dat iemand me kan helpen ofzo…
xxxx

Misschien kun je beter even naar de dokter gaan?
of vind je dat te genant, want dat kan ik ook best begrijpen.
Je was al wel gewoon ongesteld enzo toch?
verder zoui k het ook niet weten

naar de dokter zie ik inderdaad niet zo zitten :blush:

de dokter is “helaas” de enige die het kan oplossen, heeft daar minimaal 8 jaar voor gestudeerd en heeft al duizenden vagina’s van dichtbij gezien.

Ik snap echt heel erg dat je niet naar de dokter wil, maar ik denk dat dat toch echt de enige oplossing is. :flushed:

Denk 't ook…
:frowning_face:

oej wat de andere zeggen. Naar de dokter gaan…
Kun je het er zelf niet uit trekken? nja zul je vast wel al geprobeerd hebben.
Mja ik zou wel ff langs gaan, misschien is het niks ernstigs ofzo. Maar dadelijk gaat het onsteken ofzo en dat is ook geen pretje.

en wat pinkLieve zegt; hij of zij heeft al zo veel vagina’s gezien;)

ik denk gewoon dat er iets is gescheurd ofzo…

als ik er aan trek dan voel ik er opzich niet veel van maar het zit wel vast zeg maar

ooh eehm

dat is zo’n ding xD
daar heb ik eens wat over gelezen maar ik weet niet meer waar xD
ik denk idd datje het beste naar de dokter kunt gaan

Idd :wink:

is het erg? want ik zie het dus echt niet zitten om naar de dokter te gaan

omg, nja ik ben het eens met de anderen , ik denk dat je toch even naar een dokter moet gaan , en dan gewoon naar een vrouwelijke dokter, dat is waarschijnlijk een beetje gemakkelijker!
Succes!

ik heb er echt nog nooit iets over gehoord, een draad uit je vagina *behalve van een tampon natuurlijk* dus ik zou serieus maar naar de dokter gaan lief…

ja het is ook neit echt een draad maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen :blush: het zit er wel gewoon in zeg maar het hangt los ik weet het niet hoe ik het moet uitleggen

Welke kleur heeft “het” btw ?

Ik vind dat je naar de dokter moet gaan. Straks is het wel iets ernstigs?

hmm…
hoe bedoel je een draad?
een klein stukje wat eruit hangt of lang stuk?
Ja, beetje aparte vraag maar misschien weet ik dan wat het is ofzo.

& anders zou ik toch echt naar de dokter gaan…
ik wil je niet bang maken maar straks is het iets… =o

je moet er niet aan pulken, straks is het iets ergs en maak je het erger…
de dokter heeft al 100000000000000 vagina’s gezien…

het is gewoon huid (A)