raar haar?

Hee,
s’ochtends zit mijn haar altijd zo raar, ik slaap gewoon met los haar en als ik dan wakker wordt staan er allemaal plukjes recht omhoog die als je ze naar beneden kamt gewoon weer omhoog gaan staan… <_<
en mn haar is vaak statisch 'smorgens
hebben jullie hier ook last van en wat doen jullie hier aan ?

hairspray!

mijn haar zit ook niet zo sexy als ik op sta nee Ö.

Je kunt je haar ook in een staart doen s’nachts, doe ik ook want anders zit mn haar van hier tot in tokio s’morgens.

ik was m’n haar elke ochtend omdat er anders niets leuks mee te doen is

Ik krijg dan altijd zo een lelijke afdruk van een elastiekje

Echt? daar heb ik eigelijk nooit last van.

ik douche altijd 's avonds. en dan doe ik het in een knot… en als ik het dan sochtends eruit doe, dan zit het prima. ( kan beter )

Een serum werkt heel goed om pluizig/statisch haar in bedwang te houden. Maar gebruik met mate :slightly_smiling_face:

ik doe het eigenlijk altijd in een staart. niet in een knot, want bij mij krijg ik dan een saar-van tmf-haar effect op een negatieve manier.

ik ook inderdaad… zelfs als ik het overdag tussendoor even snel in een staart doe en daarna los wil doen… dan heb ik gelijk een rare hobbel in m’n haar…

hahah wat bedoel je daarmee? rare krullen ofzo

Haarlak op een kam spuiten en dan kammen! Helpt echt :slightly_smiling_face:

Ligt eraan welke elastiekjes je hebt. Eerst had ik die van de kruidvat, die heel strak zitten. zegmaar als je ze om je pols doet heb je een hele afdruk.
toen had ik een keer die van de H&M, & die kun je best ver uitrekken. doet ook niet pijn als je ze om hebt. had ik een x me haar gestijld en in een staart gedaan met slapen en je zag er niks van :slightly_smiling_face:

je haar in een vlecht doen of een hoge knot op je hoofd

haha, ja echt heel erg raar! dus dan moet ik wel een stijltang gebruiken wil ik het er een beetje normaal uit laten zien