raar gevoel?

Heee,
ik heb al een tijdje leuk contact met een jongen, al gezoend en geknuffeld enzo, ik zit bij hem in de klas en was vandaag vroeg vrij, dus ik smste hem of hij tijd had zodat ik even kon langskomen. hij had wel tijd dus ik ging daarheen. heel veel gezoend en geknuffeld, ik had zo’n basic, kort zwart rokje aan van de h&m en dat was volgens hem geloof ik erg sexy. hij zat aan me kont en hij was een beetje aan het voelen bij mijn borsten (had hij al eerder gedaan). maar toen deed hij zijn shirtje uit en ik ook, hij zou mij deze week zoiezo zien in bikini, want we gaan met klas zwemmen deze week=). gewoon voelen en zoenen en knuffelen, helemaal gezellig en leuk. toen stonden we op en begon hij onder mijn rokje te voelen, bij mijn vagina zegmaar om het netjes te zeggen;p. het voelde zo fijn, dat ik verder ook niks zei. hij wreef er overheen en zoende me hevig op dat moment xd, maar toch was het een beetje raar, het leek of ik me schaamde of iets anders? hij is echt de allereerste jongen die ik echt leuk vind. we hebben alweer afgesproken, maar ik wil niet te snel gaan denk ik? nu lijkt het alsof ik een beetje spijt heb of me schaam? een heel raar gevoel, maar toch mis ik hem nu al weer en wil ik bij hem zijn. kan nergens anders aandenken, en moet me toch echt nog even een weekje concentreren xd.

weten jullie wat dit gevoel is? en wat er aan de hand is eigenlijk?
xxx

Zeg gewoon dat je het rustig aan wilt doen ?

hmm, nooit zo meegemaakt, maar ik snap wel wat je bedoeld. Heeft iedereen vast ook wel ooit gehad.

Oké ten eerste.
IK VIND het behoorlijke ordinair, want je hebt geen eens met deze jongen.
Ten tweede ; ik denk niet echt dat deze jongen respect voor jou en/of je lichaam heeft. Een jongen die je echt ziet zitten gaat niet zomaar aan jou zitten die is vaak zelfs verlegen.
Ten derde ; ik ga je vragen niet beantwoorden, omdat ik er echt niets weet om op te zeggen, want tja ik laat me alleen door mijn vriend met wie ik al meer dan 2 jaar heb aanraken.

hm ja lastig. ik zou het tegen m zeggen?

Ik vind het raar dat hij dat doet. Ik zou tegen hem zeggen dat je het niet wilt en het lijkt me dat hij dat toch wel accepteert… Anders is er iets goed mis!

Gewoon omdat je dat voor de eerste keer doet, en het gewend bent.
maar als je je er niet goed bij voelt, moet je het ook niet doen!!

maar het is volgens mij niet zo dat hij mij niet leukvindt en gewoon aan het kloten is? hadden het er vanmiddag over en willen het binnekort ‘officieel’ gaan vertellen zegmaar;p

hoe lang spreek/ken je die jongen al ?

ik ken hem al 3 jaar en sprak hem af en toe, maar het laatste jaar(!) wel vaker via msn, op school oogcontact praten en via webcam =) dus ken hem goed en wil ook echt wel met hem verder, maar nu nog even afwachten wat er gaat gebeuren. hoe kan ik hem smsen of ik zeker weet dat hij mij ook leuk vindt maar zonder stalkerig over te komen? ik had hem na vanmiddag dit gesmst: ik vond het (weer) supergezellig!:wink: nu hard leren maar nog steeds met gedachten bij jou, haha. ik ben wel een beetje heel erg verliefd ;d xx, kreeg ik een kwartiertje later terug: ik vond het ook leukk;D ik ook ‘wel een beetje’ (; Xxxxxxx(k)

wat moet ik hiervan denken dan?

en @ Seawave, dat is ook zo, maar soms word je gewoon in het moment betrokken geraakt en voelt het ontzettend goed op dat moment maar heb je er later (een beetje) spijt van…

upp?

Ik zou niet zomaar dit soort dingen toelaten.

Dat herken ik heel goed. Gaat vanzelf wel weer over. Maar misschien is het beter om iets rustiger aan te doen met je vriendje? (:

Ik zou rustiger aan doen, en als die jongen dat niet wilt, neemt ie je alleen om sex.

Ik vind dat je een relatie moet hebben met hem voordat je verder gaat met hem…
anders gebruikt hij jou straks alleen maar.