Raar gevoel

Hey,

Hmh, ik heb de laatste tijd het gevoel dat m’n vriendje me beu is ofzo.

Normaal antwoord hij altihd direct als je iets stuurt, natuurlijk begrijp ik het dat hij nog een leven heeft buiten chatten en gamen etc. Maar ja…dan komt hij zo met van die slechte excuses af zoals “ik moest naar de winkel” “ik was m’n wifi vergeten” en “ik viel in slaap”. Het klinkt allemaal logisch, maar ik weet dat het geen 2 uur duurt om naar de winkel te gaan, dat hij zijn wifi nooit vergeet aan te zetten en anders zou hij wel een sms sturen, en ja dat in slaap vallen kan opzich wel maar ja, maar dat denk ik nou niet.

We hebben onlangs ook ruzie gehad, en een paar discussies. Maar ja, hij blijft zeggen dat hij het nooit zou uitmaken en dat hij van me houdt enzo. (Ja ik weet wel dat dat ooit gaat gebeuren)

Hebben jullie tips om wat minder dat gevoel te hebben alsof hij het elk moment gaat uitmaken? Het maakt me erg onzeker, en volgens mij ontstaan de meeste discussies daardoor.

Sowieso, praat hier met je vriendje over! Bespreek je eigen onzekerheid, en kijk dan samen wat je er aan kan doen.

Ik zie hem vandaag, dus dan kan il er zeker over praten. Maar ik heb geen idee hoe ik aan dat gesprek moet beginnen. Ik vind zoiets echt moeilijk om te doen. En ik ben bang dat hij dan gaat denken dat ik hem niet vertrouw, of dat ik vind dat ik te weinig aandacht krijg ofzo. Dus ja ik ben bang dat hij boos gaat zljn ofzo.

Is dat echt het enige probleem? Ik zou het lekker zo laten, je hoeft toch niet heel de dag iets van elkaar te horen? Maar dat is mijn mening.

Mwa, ik heb het gevoel dat we toch vaker discussies hebben etc. We gingen vandaag normaal ook afspreken, maar hij slaapt nog dus dat gaat waarschijnlijk ook niet doorgaan. Hij doet gewoon anders de laatste dagen.

Je moet sowieso met hem praten. Vertel gewoon dat je denkt dat dr iets is en waarom je dat denkt. Misschien heeft hij dr een rede voor.