Raar gevoel na inbrengen tampon

Heeii meiden,

Ik heb misschien een beetje een rare vraag, maar vond het wel nodig om hem even te stellen, haha.

Ik ben 16 en heb net voor het eerst een tampon ingebracht (had er nooit eerder het lef voor, klinkt vast heel stom, maarja) en heb nu een beetje een vreemd gevoel. Het is niet alsof het pijn doen of zoiets, maar gewoon een beetje vreemd zegmaar. (Klinkt het nog logisch? haha)

Weet iemand of dit normaal is of dat ik dan iets fout heb gedaan?
Hij zit wel gewoon in het goede gaatje zegmaar ( o God, wat een zin). En hij zit er ook helemaal in.

Maar het lijkt wel alsof het een soort van schuurt. Het is trouwens wel de kleinste maat.

Alvast bedankt…

Heb je hem er ver genoeg in geduwd? Een tampon hoor je namelijk niet te voelen.
Het kan anders ook zijn dat het onbewust een beetje tussen je oren zit, misschien is het gewoon een kwestie van wennen aan het feit dat er iets in zit.

Ja idd, daar dacht ik ook al aan, Ik ben namelijk ook echt zo iemand die als ze hoort dat er griep heerst, spontaan begint met hoesten en niezen, haha…

Vroeg me gewoon af of er meer waren die dat hadden…

In het begin voelt het altijd raar maar daar wel je snel aan. Gewoon ervoor zorgen dat je hem diep genoeg in hebt gebracht en dan is er niks aan de hand. :slightly_smiling_face:

volgens mij had ik de eerste paar keer ook zo`n raar gevoel :stuck_out_tongue: zovan: er zit een ding in me, wtf!
maar het went best snel :stuck_out_tongue:

haha, ok.

Vanochtend was de tweede keer en nu voelt het idd al wat beter, maakte me denk ik druk om niets, haha.