Raar geel iets - uit borst.

Hallo meiden!
Ik wil eventjes wat kwijt over een klacht die ik al een tijdje heb…
Ik ga hiervoor een afspraak bij de huisarts nemen, maar ik vraag me gewoon af of meer meiden het hebben.
Okai mijn klacht:
Ik krijg steeds geelig iets uit mijn linkerborst.
De kleur is een beetje een snotkleur(sorry XD) naja… het is heel irritant! en het maakt me bang.
Misschien is het iets met de borstgroei maar ik heb geen idee!
Dus hier de vraag:
Heeft iemand dat hier ook/gehad?

.

ieee, klinkt freaky! ik heb het iig nog nooit gehad, dus zou maar naar de dokter gaan!

succes xx !

Nee, nog nooit van gehoord. :flushed:

ja idd. maar dank jullie wel voor jullie reacties :slightly_smiling_face:

ik denk iets van een ontsteking, komt het uit je tepel? dan kan het zijn dat je tepel lekt (duh), maar misschien zit er wel meer achter.
ga zsm naar de dokter meis! en er is niets om je voor te schamen, ik wens je alle succes/sterkte van de wereld! X

meid hou ons op de hoogte! en waar komt het vandaan? uit je tepel of een andere plek op je borst? En is het vloeibaar of vast? ps. dit zijn echt serieuze vragen

oeps, nja ik heb alleen x meegemaakt dat… er iets wits uitkwam en als ik op mijn tepel duwde dan kwam er wat wits uit, ranzig was het niet en veel ookniet echt zo mini druppels… de dokter zei dat het na paar weken weg zou gaan… tenzij het bruinkleurig ging worden en na 4 weken nog wat eruit kwam dan moest ik terug, wss produceerde me borst teveel eiwit, het is ook na 1 week weggegaan en nooit meer teruggekomen…

ik heb geen idee wat het is nog nooit van gehoord
succes bij de dokter

ja uit mn tepel:( dankjewel! : D

Jep… tepel!
eh… het lekt zegmaar op mn bh endan droogt het… :frowning_face:
Dankjewel, en ik houd jullie op de hoogte!

ooh! naja gelukkig is het bij jou niets ernstigs. Ik ga ook maar eens naar de dokter… endan zeg ik wel wat het is!

Een vriendin van mij heeft dat ze al melk produceert om het zo maar te zeggen. Zij heeft dus ook dat ze wel eens lekken.
maar weet niet of dat geel achtig ofzo is.
Suc6 iig ermee!

ik heb dat ook…
al echt superlang
het is een beetje witachtig en ht is niet echt vloeibaar ofzo. je kunt het eraf halen zegmaar.
is het bij jou vloeibaar?

je produceert toch alleen melk als je zwanger bent? o.O dacht ik.

ja dat dacht ik ook, maar volgens de dokter was het moedermelk. blijkbaar bij sommige vrouwen toch niet.

Dat kan een bijwerking zijn als je de pil slikt, weet niet of jij de pil slikt?

Het is geel, en ik voel het niet zegmaar eruit komen… het is dan zegmaar net snot dat opgedroogd is.