raar gedrag...

Ik heb echt een super aardig lief en leuk vriendje , we hebben al bijna 5 maanden , de eerste 4maanden echt een toprelatie , maar sinds de laatste paar weken zomervakantie deed hij echt raar, hij werkte veel , ik werkte veel dusja dan zie je elkaar maar niet veel en af en toe heel snel… nou hij deed heel raar in smsjes enzo , dus ik was toen een keer bij hem , ik was heeel chaggerijnig door zijn gedragen engezeur op werk , dus die dag erna waren we ook allebij vrij , zegt hij ; ik sms een vriend wel ik ga wel vissen als je zo doet… nou hij had zijn gedrag echt niet door… nou weer dik gezeik enzo… is hij dus wel gaan vissen… dus een week later zijn we ook allebij vrij , dat komt niet vaak voor , maar hij ging opeens met een vriend naar 2meisjes die kent die vriend al jaren van vakantie , maar mijn vriend had dus met 1 van die meisjes vorig jaar al gezoend , we wonen 1 1/2uur van ons vandaan , dus ik dacht daar gewoon rare dingen van, ook van zn rare gedrag enzo er is niets gebeurd toen hoor!. snapte hij niet… nou eindelijk was het goedgepraat… toen ging ik 12 dagen opvakantie , ik heb ongeveer 5 smsjes van hem gehad… als ik vroeg kom je op msn? nee er komt leuke film op die wil ik graag zien , of het was van nee ik ga hardlopen… nou echt van dit gedrag hou ik dus echt niet… Ik khad hem dus nog 1 kans geven, had hij eigelijk al verpest… ik wil hem niet kwijt , maar dit gedrag hou ik echt niet van, hoe en wat kan ik dat tegen hem zeggen?
langverhaal sorry!
xx

Praat met hem dat je het niet leuk vindt dat hij niets met jou wilt doen. Maar ik ben bang dat hij niet echt geïnteresseerd in je is anders zou hij juist graag met je willen afspreken.

maak hem goed duidelijk, door face to face met elkaar te praten, dat je graag wat meer aandacht wil en dat hij niet raar moet doen. of er iets is, vind hij je minder leuk, wat doe je verkeerd. geef gewoon aan dat jij het zo niet leuk vind.

waarom 2 topics??

Omdat ze waarschijnlijk te vaak op verzenden heeft gedrukt.

Praat met hem. Maar dan ECHT praten niet weer van, oh ja ik ga doei.
Ga naar hem toe, praat erover. Je weet het niet als je niet met hem praat.