Raar gedrag op school

-

Sorry, kan je niet helpen.
Up.

je zult moeten inzien dat de oorzaak van je probleem echt bij jezelf ligt, maar volgens mij zie je dit ookwel.
probeer gewoon een nieuwe start te maken en je rustiger te gedragen, ik zie het probleem niet helemaal?

Er moet een reden zijn waarom je je arrogant gedraagt.
Je bent duidelijk onzeker, daar moet je aan werken. ( psycholoog )
Probeer verder iets meer jezelf te zijn & niet aanstellerig doen om aandacht te trekken, daar krijg je enkel negatieve reacties op.

heb hetzelfde

als ik er iets aan probeer te doen door bv heel rustig te zijn, dan gaat dat uiteindelijk vervelen & probeer ik weer aandacht te zoeken
weet niet wat je er aan kunt doen, psycholoog vind ik té

Nou,misschien kan ik je een tip geven; je begint een nieuw schooljaar weer, dus een goed reden om een nieuw-jij te laten zien,begin er nu alvast aan zodat je er aan gewend raakt.

Probeer eerst eens uit te vinden wie jij zélf bent, en hoe jij je zou gedragen. Waarom gedraag je je op school anders? Ben je bang dat mensen je eigen ‘ik’ niet accepteren of wat? Als je dat eerst eens voor jezelf uitzoekt, kun je al veel verder komen.

Heb ik ook gehad, ik was ook altijd heel arrogant… nou ja altans dat dachten ze
want ik kijk van mezelf altijd best arrogant van me af, maar dat had ik toen nooit door. Mensen begonnen mij dus al te beoordelen en denken dus werkelijk dat ik echt heel arrogant ben, dus ik ben dus op me blik te gaan letten… en meer te lachen etc. Dus om een langverhaal kort te maken: let op je blik, serieus dat veranderd een hele hoop