raar einde

ik wil graag iets kwijt. ik heb een relatie van 2 jaar gehad. we hadden vaker ruzie en kwam dan niet opdagen. ik heb het uit boosheid uitgemaakt via de telefoon. Ik zei dat ik wilde praten, hij wilde dat niet. na 4 weken heb ik gepraat met hem. hij zei dat ie van me hield en het rustig aan wilde doen. ook zoende ik weer met hem en het leek normaal. toen die thuis was kreeg ik nog normale berichtjes. Hij zei even later dat we het maar beter niet konden proberen. de volgende dag zei hij dat hij gevoelens had voor een ander. hij kent haar pas 4 weken, dat is zeker. ze woont aan de andere kant van nederland en heeft haar leren kennen met werk. ik heb hierna geen contact met hem gehad en hem geblokeerd. ik begrijp niet hoe dit na 2 jaar liefde kan en dat hij zo snel gevoelens voor n ander kan hebben. hij heeft nog geen eens sorry gezegd! geloven jullie dat dit zo snel kan? groetjes

graag meningen!

Nouja, blijkbaar kan het zo snel…

Misschien probeert hij afleiding te zoeken in iets (iemand) anders?
Maar probeer je er niet te druk om te maken, dat kost alleen maar energie.

Iedereen verwerkt een brake up op zijn eigen manier. En de een wat sneller dan de ander…

Rebound :slight_smile:

maar kun je daar ook echt verliefd op raken dan

Misschien is hij boos op je dat je het via de telefoon uitmaakte?

Wellicht… Iedereen is anders. Toch, jij hebt de relatie verbroken, dus dan is het toch juist de bedoeling dat jullie beiden verder gaan met jullie leven? Dit is precies wat hij doet. Als jij dit niet leuk vindt, dan heb jij een fout gemaakt.

Na een maand kan je echt wel verliefd worden op iemand anders, helemaal als je relatie zo zn problemen had. En ineens ontmoet je iemand met wie je dat niet hebt en ja, door die positiviteit kan je juist weer snel verliefd worden. Mannen al helemaal.

uit boosheid, ik wilde hem terug en hij mij ook. totdat hij thuis kwam en zich bedacht…

dt is onzin

nee een mening over hoe ik het aan kan pakken hoe ik contact met hem kan krijgen

you dont understand

Blijkbaar niet nee :’)

Hoe je contact met hem kunt krijgen? Huh? Jij hebt hem toch geblokkeerd etc.?

Haha. Nu je het zegt.

Ook al had je 10 jaar een relatie met hem, als hij opeens een superleuke meid tegenkomt ja dan kan hij daar gauw verliefd op worden.

Je hoeft geen contact meer met hem te krijgen, want hij heeft nu een ander.

Blijkbaar kan het hea het zijn zijn eigen gevoelens en daar heb jij nu niks meer mee te maken