raar "bobbeltje"

Ik heb dus een “bobbeltje” op mijn arm. Het kan bewegen maar zit wel ergens aan vast (duidelijk?) haha
maar ik maakte me eerst geen zorgen, maar het begint nu te groeien en ik had het er dus met mijn moeder over (die is praktijkondersteuner) en die weet het niet 100% zeker maar die denkt dat het een stukje losgroeiend bot ofzo is, een stukje bot dat gewoon uit het niets op een ander bot groeit.
Nu is mijn vraag hebben meer mensen dit ?
Want mijn vriendin dacht dat het een kankergezwel was en toen maakte ik me wel zorgen.
alvast bedankt :grinning:
xxxxx

ga gewoon even langs de huisarts… nu maak je jezelf waarschijnlijk alleen maar gek

ik ehb wel eens zoiets gehad wat kon bewegen maar wel ‘vast zat’ god wat klinkt dit goor hee! en dat was een ophoping van afvalstoffen of zoiets en dat moest met plastische chirurgie weggehaald worden x] ik zou de dokter ernaar laten kijken.

Ik zou er wel even door iemand naar laten kijken, Gewoon voor de zekerheid.

Ik heb zelf een erfelijke ziekte waardoor ik overal goedaardige gezwellen krijg, waardoor ik me niet snel zorgen maar om gezwellen enzo. Maar ik neem aan dat jij die ziekte niet hebt.

Als het niet goed voelt gewoon even langs de huisarts gaan, gewoon uit voorzorg. :wink:

@kloplop dat is echt erg voor je ! :open_mouth: zit ik me hier zorgen te maken over een raar bobbeltje.
Misschien is het niks of afvalstoffen of bot ik weet het niet. Ik denk dat ik toch even naar de huisarts ga ik vroeg me alleen af of mensen ook zoiets hebben gehad en of het dan een gezwel of afvalstoffen/bot was.
Iig heel erg bedankt !

niemand?
dan wordt het toch amar huisarts

Als het groeit is het nooit goed, dus ik zou gewoon even naar de huisarts gaan :slightly_smiling_face:

ik zou ook maar naar de huisarts gaan, zou van alles kunnen zijn! :slightly_smiling_face:

-

Ik denk een tumor, heb ik zelf ook gehad. Als je hem zeg maar vast kan pakken en je hem een beetje kan bewegen, en het een harde knobbel is dat het denk ik… Ik zou voor de zekerheid maar even langs de huisarts gaan. P.s. bij een tumor hoeft niet altijd kanker te zitten, dus raak niet gelijk in paniek.
Ik heb er zelf 4 gehad, allemaal weggehaald. Ze kwamen niet tegelijk… Maar gelukkig zit er (tot nu toe) geen kanker bij.

gewoon voor de zekerheid naar de huisarts gaan. Mijn vriend heeft zo’n bobbeltje op zn schouder, is gewoon een vochtbultje

Het kan ook gewoon een vetbultje zijn. Dat kan de dokter gewoon zelf weghalen, no probs.

ja het kan van alles zijn, wij kunnen hier niet zonder onderzoek zeggen dat is het! Ga gewoon naar de huisarts, hij kan het beter onderzoeken en evt doorsturen. En iets dat er niet hoort en groeit, is nooit goed. Heb zelf ook een tumor gehad, een goedaardige gelukkig, die kon je ook vastpakken, bewegen maar zat ook ‘vast’. Maar het kan net zo goed iets anders zijn.

Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan, dan weet je wat er aan de hand is.

Ik heb een aantal maanden geleden, een knobbel in me oksel gehad. Ik was ook bang, dus snel naar de dokter gegaan. Was achteraf gelukkig alleen maar een ontsteking.
Maar het luchtte wel op, dus ik zou gewoon even naar de dokter gaan!

Ik zou niet zo blijven lopen en hier hopen wat antwoord te krijgen. Klinkt misschien een beetje bot. maar alleen een huisarts kan je die bevestiging geven wat het zal zijn. Dus ik zal het gewoon even na laten kijken door de huisarts.

Een vriendin van mij had dat een keer :stuck_out_tongue: Dat was iig iets dat als je er hard met een boek op sloeg, verdween (maar er was ook nog een andere manier, en daar had zij maar voor gekozen volgensmij) ; )
Maar idd, gewoon dokter als je je druk maakt.

jaa ik ga denk ik even anar de huisarts maar ik maak me niet héél erg zorgen hoor =) wel bedankt voor de reacties allemaal ! :grinning:

laat je ons weten wat het is (:?