Raar bericht

Ik kreeg zonet rare berichten aan op Girlscene!
Hij (denk ik toch want op zijn profiel stond jongen fzoo), had geile fanatasie enzoo en hij wilde met mij cammen op msn of skype.
Ik wil dat natuurlijk niet dus ik heb GEREAGEERD dat ik dat niet wilde.
Maar ik voel mij nu heel schuldig dat ik erop gereageerd heb. Ik heb direct het bericht verwijderd enzoo. Maar nu ben ik eigenlijk wel bang en onzeker.
Zouden jullie dat ook zijn?

Waarom ben je bang? Die kerel kan je niks maken vanaf zijn computer. Rustig blijven, wanneer een modje komt zal die wel ervoor zorgen dat die kerel geband wordt.

Okee, mr ik voel me er raar over dat ik gereageerd heb

Wat raar, op Girlscene heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.
Maar op andere sites (Facebook etc.) vaak genoeg, maar gewoon negeren.

Ik heb dit bericht zostraks ook gekregen en al gerapporteerd. Maar maak je er niet druk om.

JEetje er gebeuren echt rare dingen op girlscene de laatste tijd… :open_mouth:

Dat is gek. Ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt op girlscene.
Ik zou je vervelend voelen omdat je hebt gereageerd, want je zei zelf dat je het bericht daarna weer hebt verwijderd. Misschien is het wel handig om een mod ofzo een note te sturen. Voor de rest kan je eigenlijk niets doen. :wink:

Oh, ik had dat ook pas, dus je bent echt niet de enige! :slightly_smiling_face: Anyway, je bangheid en onzekerheid is nergens voor nodig. Dat account zal wel snel geband worden ook.

Dankje, ik voel me al ECHT een stuk beter, ik was echt zo onzeker en jaah ik voeldde me er erg raar bij

gewoon niet op reageren

Ik was zogenaamd beledigd omdat hij me niet leuk genoeg vond om ook een bericht naar te sturen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

No worries. Het is gewoon een zielig viezerikje. Die wordt wel weer geband.

Oh ik had die ook. Heb een berichtje gestuurd naar girlscene en het profiel is verwijderd :wink:.

Die heb ik ook gekregen hoor net zoals velen hier. :’)

Is 'ie weer bezig? Kan iemand eventjes het profiel geven? Dan kan ik hem bannen.

Zolang je niet met hem camt is er niets aan de hand hoor. Een week geleden was hij ook al aan de gang, en toen hebben veel meiden ook op hem gereageerd, gewoon voor de grap.

Okeej mr hij was op mijn ^proefiel geweest en nu staat hij er niet meer bij bij de bezoekers dus hij is volgens mij al weg :wink:

Nee hij is nog niet weg. Zo snel gaat dat helaas niet. Waar schijnlijk komt dat omdat anderen ook op je profiel hebben gekeken (ik ook), waardoor hij dus weg gaat uit de laatste bezoekers.

Iemand anders die het profiel heeft?

Maar dat was die van een week geleden zeker?

http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=740620

daar kreeg ik het van en die is dus wel weg.

Oh, dat bericht het ik vorige week ook gehad en ik werd er niet warm of koud van haha. Dus maak je niet druk! :slightly_smiling_face: