Raak iPhone vaak kwijt

Hoi, ik raak heel vaak mijn iPhone kwijt en dan ben ik meestal een uur er naar aan het zoeken. Ik leg hem altijd overal neer en het lukt me gewoon niet om hem bij me te houden. Ik ben al een x mijn iPhone verloren en nog een andere mobiel, dus nu is dit mijn derde mobiel dit jaar.
Heeft iemand tips waardoor als ik hem kwijt ben, dat er een melding kan komen ofzo?
Thanks! x

Zoek mijn iPhone via je iPad/laptop

download de app “Lookout”, die kan een alarm laten afgaan (zolang je mobiel aanstaat) en dan kan je 'm overal in huis weer vinden! Ik heb ervaring :cold_sweat:

Denk meer na. Dit is puur luiheid/laksheid.
Ik heb sinds mijn 8e een telefoon en ik ben hem nog nooit kwijt geweest. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je een telefoon zomaar kwijt raakt…slordig.

Scheelt misschien ook wel omdat ik hem zelf betaal, dat ik wat zuiniger op mijn spullen ben.

ben wat voorzichtiger en zuiniger…

Ligt er aan hoe je er mee om gaat, als je hem echt overal laat slingeren weet je op een gegeven moment niet meer waar je hem hebt neer gelegd. Daarom doe ik hem altijd in mijn vest, en als ik hem gebruik leg ik hem naast mij neer.

Zoals de anderen zeggen download de app ‘‘Lookout’’ super handig!

Je kunt via iCloud je telefoon een geluidje laten maken. Dan kun je hem iig horen.

apple heeft toch zo´n standaard app, ´vind mijn iphone´ toch?