raadsel.

als je hier geen zin in hebt zet dan geen onzinnige reactie plzz.

ik wil even iets kwijt om jullie meningen en reacties te horen.

ik zit ergens mee maar ik weet niet goed met wat.
ik weet van mezelf dat ik niet lelijk ben alleen ik komt er niet goed door.
nu heb ik een vriendin die ik zelf niet echt prachtig vind maar ook niet lelijk.

alleen ze wil zichzelf de hele tijd opduffen en mooi maken make-up op doen en dat allemaal.
van haar moeder mag dat alleen mijn moeder wilt niet dat ik veel make-up op doe.
nu was ik laatst op een fuif en toen was ik aan de praat met een jongen en zei hij dat hij haar het mooiste meisje van de klas vond en daarna mij.
toen ik vandaag mijn boeken ging ophalen was ze helemaal in d’r mooiste kleren en make-up en dat allemaal op gegaan.
ze is de hele tijd bezig wat ik aandoe op de 1ste schooldag enzo.
maar ik heb zoiets van:
waarom zou ik de jongens vallen toch allemaal op jou.
ik voel me raar en vies.
ik hoop dat jullie mijn probleem snappen.

heb je dit gelezen ?wil je graag iets erop zetten?

hebben jullie hier ervaringen mee? tips of reacties??

waarom zou je je dikker opmaken omdat je je dan ‘even goed’ als je vriendin voelt. waarom denk je dat je dan meer vriendjes krijgt? kijk, een vriendje krijg je echt niet ineens wél omdat je meer make-up op doet, of je aller mooiste kleren aantrekt. als zij denkt dat dat wel zo is dan is het raar. er zijn vast zat jongens die jou leuker vinden dan haar. dus denk er gewoon niet aan. je bent mooi zoals je bent.

waarom denk je dat alle jongens haar zo leuk vinden terwijl je altijd hoord van jongens dat ze meisjes liever zien zonder make-up?
als ze zo’n meisje dan zonder make up zien schrikken ze zich dood!
dus wees gewoon blij met jezelf, er zijn echt wel jongens die jou leuk vinden!

Wees blij dat jij een mooi meisje bent met bijna geen make-up.

Jongens haten poederdozen, dat garandeer ik je.

Tering, waarom zou je 100 vriendjes willen? Ik wil eig dat als ik mn eerste vriendje heb dat ik voor altijd bij die gene blijf. Weinig kans, maar toch! Het lijkt me super :3

sorry hoor; maar het is toch je VRIENDIN?
zou je haar niet een vriendje moeten gunnen?
het is zonde om je vriendschap te verpesten omdat je leuker wil zijn dan haar

ik dacht hier komt een leuk nadenk raadsel, is het een probleem XD

uhmm, ik zou me niet extra gaan opmaken voor jongens!, als jullie dan een keer iets gaan doen waarbij ze geen make-up kan ophebben schrikt iedereen zich dood 0_0

Je moet je er niet veel van aan trekken, ik snap dat je er ook mooier uit wil zien maar dat heeft niet altijd met make-up of kleren te maken. Tuurlijk ik zie er ook niet uit zonder mascara maar zonder mascara durven mensen me ook nog wel aan te kijken, zo erg is het dus niet. Maar calm down, je bent mooi zoals je bent. En 100 vriendjes hoeft niet, hou het bij 1 xD

sorry hoor maar wat een onzin topic.
sommige mensen worden op school de grond in gestampt en gepest tot ze naar een andere school willen, en jij zit te zeuren omdat je niet de ‘mooiste’ maar de ‘op een na mooiste’ van de klas bent.
sorry maar ik vind dit nogal aanstellerig tienergedrag.

Een vriendje moet van je houden, zoals je bent. Dan maakt het hem niet uit dat je vriendin op haar manier mooi is of mooier is. Een vriendje is ook niet om iedereen jaloers te maken, om beter te zijn, maar omdat je van hem houdt en hij van jou. Als je vriendin er eerder zo een heeft: gun het haar. Jij vind de jouwe ook, misschien later, misschien eerder. Het is geen wedstrijd.

-

Met andere woorden je bent gewoon bang dat jongens op haar vallen en niet op jou.

Precies.
Bovendien, als je mooi bent heb je eerder te maken met playertjes en meer van dat soort lui.
Dan beter iets minder mooi.
En make-up opdoen werkt niet. Uiteindelijk zijn al die vrouwen met veel make-up op de lelijksten. Je moet niet te lang naar zo’n iemand kijken, serieus, ze zijn lelijk als je ze van te dichtbij ziet/te lang naar ze kijkt.
Uiteindelijk moet een vriendje je nemen omdat hij van je houdt, en echt niet om hoe je eruit zou zien.
Jouw tijd komt nog ^^

Volgens mij is ze dat idd.
Maar ik zeg wel niet te veel, straks heb ik het gedaan.

indeed.
verschrikkelijk jaloers onzingedrag :s

jullie lezen alleen maar de onderste regel.
ik heb hem er maar uitgehaald.
omdat jullie het helemaal verkeerd begrijpen.

welke onderste regel? ik heb gereageerd op het totale bericht hoor. want ik vind het totale bericht onzin, niet alleen 1 regel.

Je moet niet zo onzeker doen, gewoon blij zijn op jezelf.
Je bent de op 1 na mooiste van de klas, wat wil je nog meer?
Iemand die de lelijkste van de klas is is jaloers op je.