raad nodig ... help !!

ik ben dus verliefd op een jongen L .
hij zit bij mij op school 3 jaar hoger en hij loopt elke speeltijd over mijn speelplaats om naar de oudere jaars speelplaats te gaan . Telkens als hij voorbij loopt kijkt hij en soms lacht hij. Daarstraks hadden we samen studie en ik had studie met opdracht en ik moest in mijn kluisje mijn werkboek gaan halen en ondertussen zeiden de leraren dat hij buitenstudie had zonder opdracht . Iedereen zei dat hij nog bleef praten bij mijn plaats met een vriend om me op te wachten maar de leraren stuurde hem na &à minuten weg , net toen ik de refter binnen kwam ging hij naar buiten , ik had dus mijn eerste gesprek met hem gemist voor een stom boek . --’ Deze middag ging ik naar de wereldwinkel op school om chips te kopen maar in de middag loopt hij ook over mijn speelplaats om naar de refter te gaan , mijn vriendinnen zeiden dat hij heel de tijd in het rond keek en vooral naar de plaats waar ik normaal sta . Ik spreek hem heel vaak op msn maar ik wil hem ook eens in het echt zien . HIj heeft een bandje en hij wil met mij een duet opnemen zei hij op msn . we wisselen nummers uit en nog steeds bloeit er niks want ik zie hem nooit , ik durf amper naar hem te lachen als hij naar me lacht word ik knalrood . Dus hoe kom ik met hem in contact en wat kunnen we samen doen , hoe weet ik dat hij me leuk vindt ?

speelplaats :") ?
hmm ik weet niet, als er na zoveel tijd nog niks gebeurt is vind ie je misschien niet leuk?

^speeltijd vink ook een leuk woord

maar zoekfunctie gebruiken is ook handig…

we spreken elkaar nog maar 1 week maar hij lacht al van begin van dit schooljaar naar mij .

Gewoon een keer wat afspreken.

[i]hoe kan jij nou een studie volgen, je bent 14?

ontopic: ik denk dat als hij je echt leuk vind was er al wel iets was gebeurd,
jij kan ook gewoon een keertje naar hém toe gaan om iets af te spreken ofzo??[/i]

studie is als je geen les hebt :wink: en we hebben via msn nu 5 dagen contact , zou er zo snel al iets moeten gebeuren als hij me wel ziet zitten , we zijn allebei verlegen ;d

vraag hem dan bijv. eerst om zn nummer, en als het contact dan leuk blijft kan je hem vragen (of via sms of msn) of hij een keertje wil afspreken…

oke ;d

Met 5 dagen contact via msn gaat een jongen je niet leuk vinden.

Aah mensen, dit meisje wil gewoon graag weten hoe ze een beetje ‘contact’ kan maken…

Goed ik zou gewoon proberen een beetje terug te lachen naar hem, als hij langs loopt. En als je een rood hoofd krijgt is dat echt niet zo erg hoor. En anders zou ik vragen of jullie niet iets kunnen afspreken op school, dat hij even naar jou toe komt zo dat jullie dingen kunnen besrpeken over jullie duet of wat dan ook.

Niet dat je hier zo veel aan hebt maar goed!

Succes er mee, en laat je weten als er wat meer contact is?