raad en hulp nodig

laat maar.
het is over.

hier mag een slotje op.

Pff… Wat moeilijk… Nou wat ik zou doen stuur hem een appje van we moeten praten. Of ga een keer zonder dat hij het weet langs bij hem?

dat laatste is een beetje lastig omdat hij cameraman en lichtman enz is dus vrijwel dag en nacht aan het werk is

Wij meiden hameren altijd op die jongens… ik vind t toch zielig voor ze aan de ene kant haha :hammer:

Weetje wanneer hij klaar is met werk? bel hem dan, dan weetje zeker of hij tijd heeft.
of je gaat langs bij zijn huis of stuurt hem een lange lange brief. ik heb het tweede gedaan en toen besefte mijn huidige vriend wat ik voelde omdat hij elke fuckin dag 24 uur werkte.

Ik snap niet zo goed waarom je vriend al een maand lang niks van zich heeft laten horen. Sorry dat ik het zeg maar, dat klinkt niet echt alsof hij zo gek is op jou. Ik zou hem allaaang serieus geconfronteerd hebben hiermee, het is toch je vriend? Snap niet waarom je nog niet langs bent geweest. Snap sowieso niet waarom je niet gewoon je vraagtekens erbij zet dat hij al een maand (bijna) niks heeft gezegd en waarom je nu nog afvraagt wat je moet doen in plaats van die jongen te vergeten.

Edit: zie net dat je zegt dat hij dag en nacht werkt, maar dat lijkt me stug want niemand werkt 24/7. Hij is vast wel een keer thuis zodat je langs kan gaan.

wat had je daar ongeveer in gezet ? (als je het wil zeggen, je mag me ook een note sturen)
zit sws al heel lang daaraan te denken om dat te doen

Oh wauw. hahah het waren zon 15 pagina’s ( geen grap )
ik had er ong in gezet dat als hij niet zou veranderen het fout zou aflopen en hoe kwaad ik was over die ene keer met zijn ex ( ze waren samen gaan chillen en hij had doodleuk een foto met haar gegooid op zijn instagram ) en dat hij dat dus absoluut niet nog een keer moest doen, maar ik zei ook wat ik leuk vond in onze relatie en hoeveel ik van hem hield en t liefst een lange toekomst wilde met hem. ik had er ook screens bij gedaan van zijn ex want toen we een ‘pauze’ hadden genomen van n maand was hij dus met haar aan t praten ( ik wilde hem even laten weten dat ik dat gewoon wist )

Eens. Als dit iemand is die gek op je is, gedraagt hij zich er niet echt naar. Als je gek genoeg bent op iemand, dan maak je ook wel tijd voor diegene, al is het in de vorm van blijven appen.

Hij gaat ook niet in op je liefdesverklaring (soort van?), ik denk dat iemand die jou net zo leuk vindt, daar wel iets mee doet.