Raad de leeftijd

Als ik zo mooi als Gina was zou ik ook in elk topic mijn foto posten :grinning:

1. Omdat ik, als ik moeite doe om een foto te nemen, ook trots ben op het resultaat. Ik zie mezelf namelijk niet graag, tenzij ik zelf een mooie foto heb genomen. Word ik wat zelfverzekerder van, dus ik doe het lekker (: Bovendien zijn het gewoon de standaard topic waar ik reageer; je mooiste foto, webcamfoto en aparte haarkleuren (en eventueel alto topic). Dus ja, kan je me ook niks kwalijk nemen he. Ijdeltuit is trouwens niet de juiste benaming…
  2. Omdat ik dat mooi vind.

Bedankt voor je antwoord!

Sorry dat ik trouwens zo hondsbrutaal en direct ben. Ik verwijt je uiteraard niets; je hebt al het recht om je haar in alle kleuren van de regenboog te kleuren en om dat aan de rest van Nederland te showen. Integendeels zelfs, ik bewonder je. Je kunt namelijk voor sommige meiden die hun haar willen kleuren een inspiratiebron zijn. Vandaar dat ik het leuk/goed vind dat je foto’s plaatst.

Ik hoopte dat er ook een achterliggende reden zou zijn betreft je foto’s. Bijvoorbeeld om te laten zien wat voor creatieve dingen je met haar kunt doen. Dat was de reden waarom ik die vragen stelde.

Het is natuurlijk niet dat ik zoveel post omdat ik zoiets heb van “GEEF MIJ COMPLIMENTJES”. Maar ik ben echt nooit tevreden geweest (nog steeds niet echt) met hoe ik er uit zie. Ook een van de vele redenen dat ik mn haar zo vaak verf. Maar als ik dan wel een keer tevreden ben, dan wil ik dat ook gewoon graag delen :stuck_out_tongue:
Ik help natuurlijk ook graag mensen die hun haar graag gekke kleuren verven, maar dat is voor mij niet de voornaamste reden om mn haar te showen of iets. Mocht ik er vragen over krijgen, dan beantwoord ik die natuurlijk wel met plezier (:

Waarom die onzekerheid! In jouw geval is dat nergens voor nodig.

Misschien moet je je vragen dan de volgende keer wat anders verwoorden. Ik vond het in ieder geval best offensive overkomen, vooral als je iemand een ijdeltuit noemt. :slightly_smiling_face: Maar als je het niet zo bedoelde dan heb ik niks gezegd.

Dat is het nadeel van het internet… Soms bedoel je A, maar wordt het geïnterpreteerd als D.

Dat denk jij :stuck_out_tongue: Ik heb zo mn redenen

17? :slightly_smiling_face:

20

http://i44.tinypic.com/xf56xt.jpg

16?

15

Ik denk 16 of 17.

16?

15

15

ik vind je een heel erg. Mooi meisje !

@lovetocheer 18? Ik denk dat je lengte je jonger doet lijken, maar je gezicht laat je ouder lijken dan 16. :slightly_smiling_face:

Ik denk 17 of 16

LOVETOCHEER, ik schat je 20.

Grappig trouwens dat jullie me zo jong schatten, ik ben 23 haha.