R4DS kaartje vraagjes..

Hee allemaal :pensive:
Ik wil heel graag een R4DS kaartje voor de DS lite maar ik had daar een paar vraagjes over.

1. Op bigdennis zie ik een r4 kaartje staan die ¤50 kost maar zit daar nou een USB bij die je in de PC kan doen of niet?
  2. Weet iemand een winkel waar je ze kan kopen of kan je ze alleen op internet kopen? Want ik vind internet een beetje eng…
  3. Weet iemand een goede site om de DS spelletjes vanaf te downloaden?
    Nou ik hoop op snel antwoord
    groetjes, iris
  1. Ong. 30 geloof ik. (Zei mijn broer)
  2. Kan alleen op i-net. En www.bigdennis.nl is te vertrouwen :wink:
  3. www.romsite.net alleen kan je dr maar om de dag 80 mb downloaden. Maar ik vind het wel een fijne site.

Dankje :wink:!
Nog meer reacties op vraag 1 ?

1. Je kunt ook een DSTT nemen dat is de nieuwere versie van R4DS en die is ook goedkoper en er zit zo’n usb ding bij. Bij die R4DS niet daar moet je um in de SD steken zo’n ander kaartje en die kun je in pc doen…

Halloo

1. Ik zag een goede op dschips.nl volgens mij of com typ maar wat. Daar is hij 36 euro. Daar zit een usb bij die je in de computer moet steken.
  2. Zelfs op de bazaar van beverwijk verkopen ze geen r4 kaartjes
  3. ik zit nu op een andere computer maar als ik de site heb dan kan ik hem wel opschrijven want daar kun je volgens mij onbeperkt downloaden.

groetjes Guievessa

[i]Op de site staat dit erbij:
verzendkosten zijn forfaitair vastgesteld UPS EXPRESS 24 uur : 14.90¤

Betekent dat, dat de verzendkosten dan ¤14,90 zijn? :flushed:
Dat lijkt me wel heel veel, weet iemand dat mieschien?[/i]

maar er staat zo’n andere r4 bij en daar zie je een usb op het plaatje die kost ¤45, maar er staat er dus nog een die kost ¤50 en daar zit 2 GB bij maar daar zie ik op die foto geen usb staan en er staat ook niet bij dat hij er niet bij zit duss :S…

Bij die van 45 zit geen geheugen bij. En die moet je apart kopen en dan kom je duurder uit. Dus ik zou een DSTT kopen daar zit ie bij en die 40 euro (die krijg ik zelf ook)

Ik koop hem ook van Bigdennis, TTDS.
Als het een nog betere versie is van R4DS,
en goedkoper ook nog, dan doe ik die wel. :slightly_smiling_face:

volgens mij kan je ze nu ook bij de bart smit kopen XD

Ze staan niet op de site.

Hee hallo weer
Ik heb nu een DSTT gekocht op bigdennis.nl! hij was goedkoper als het R4 kaartje!! dat is toch raar? Is hij dan slechter ofzo?? Weet iemand of de DSTT net zo makkelijk werkt als de R4 of is hij veel ingewikkelder ofzoties??
Pliesss geef snel antwoord
Kuss iris

Hee hallo weer Ik heb nu een DSTT gekocht op bigdennis.nl! hij was goedkoper als het R4 kaartje!! dat is toch raar? Is hij dan slechter ofzo?? Weet iemand of de DSTT net zo makkelijk werkt als de R4 of is hij veel ingewikkelder ofzoties?? Pliesss geef snel antwoord Kuss iris

Yup, DSTT is idd slechter. Ik heb zelf een R4 en iemand die ik ken een DSTT, waar sommige spellen het niet op doen die ik wel op mn R4 heb en t wel doen. (Wow. Gekke zin…)
Nahja, jouw keuze. Succes ermee :stuck_out_tongue:

www.xgadget.nl is goedkoop en betrouwbaar