R.I.P EunB & R.I.P RiSe

Op 3 september 2014 kwam Ladies’Code (Een Koreaanse muziek groep) in een groot ongeluk terecht.
Ze verloren het achterwiel en de zijkant van het busje knalde tegen de vangrail.
1 lid , EunB 21 jaar oud, was op de plek van het ongeluk al overleden . Ze had een open skull fracture.
2 anderen leden , Sojung & RiSe waren zwaar gewond. Gister is RiSe 23 jaar oud, overleden. Na haar operatie (die gestaakt moest worden vanwege lage bloeddruk en hartstilstand) op de 3e is ze niet meer wakker geworden, op de 7e is RiSe overleden.
Ik weet dat niet iedereen fan is ofzo maar ik wilde dit graag doen als een soort eerbetoon. Het heeft me heel erg geraakt en nu nog ben ik er erg verdrietig over.
Hun muziek zal er altijd zijn , ondanks dat zij naar een andere plek zijn gegaan. <3
R.I.P Kwon Ri-Se , R.I.P Go Eun-Bi

Wow dat is echt supererg…

ik vind het ook echt erg. Maar er gebeuren veel auto ongelukken in Zuid Korea. Super Junior’s leden zaten ook al een keer in een heftig ongeluk net als andere popgroepen, gelukkig zover ik weet levend eraf gekomen.

Helaas is dat voor EunB en RiSe niet het geval :confused:

Ahww, zo jong nog

Jaa klopt , als je alleen al kijkt naar de auto ongelukken van de idols (bijna 1 per week) moet je nagaan hoeveel ongelukken daar dan sowieso gebeuren.
Eentje van hen heeft toen in coma gelegen maar hij heeft het wel overleefd.

Ik had ergens gelezen dat het misschien sabotage was geweest en dat ze dat aan het onderzoeken zijn. Ik bedoel , een wiel komt er niet zomaar af.
Eigenlijk hoop ik dat dit niet het geval is , dat maakt het alleen nog maar triester.

dat sabotage lijkt me aan de ene kant wel logischer dan een band dat er zomaar afvliegt. Vooral omdat er vele gestoorde k-pop fans zijn. Als een idol kan je geen vriendin hebben of die word helemaal weg gedreigd door de fans. Ik ben zelf ook een fan, maar het is behoorlijk erg daar in die industrie

ik weet niet of je EatYourKimchi kent? maar ze hebben ook een video erover gemaakt.