Qwerty toetsenbord telefoons.

Heey!

Ik wil graag een mobiel met een geheel qwerty toetsenbord, nu vroeg ik me af hoe het typte of je niet snel op een andere letter zit omdat de toetsen zo klein zijn.
Dus wie heeft er ervaring met zo’n telefoon?

Alvast bedankt!
xxx

Ik heb zelf de Sony Ericsson Xperia, maar bij mij zijn de toetsjes niet heel klein ofzo, zit nooit echt op een verkeerde toets. Tenzij ik probeer blind te typen haha.

Ik heb de HTC Touch Pro. De toetsjes zijn niet klein, voelen ook lekker aan en zo. En binnen paar seconden heb ik al mijn smsje getypt. Handig!

Ik heb de Nokia N97. Echt super mooi, en smssen gaat handig :slightly_smiling_face:

een htc heb ik
weet niet precies welke.
maar ik vind de toetsjes echt prima.
ookal zijn ze klein! =]

Nee, Querty is echt top!! Als je eenmaal hebt wil je nooit meer zo’n ander toetsenbord :grinning:

Ik heb de LG KS360 en ik vind het echt super fijn!
Ik heb niet snel dat ik op een andere toets druk,
je moet er eerst gewoon aan wennen.

Absoluut!

iPhone, typt geweldig!

Ik heb de nokia E72 besteld, die heeft ook een QWERTY. Nog nooit gebruikt dus ben benieuwd!

Ik had de LG Viewty, die had er ook één maar die hele telefoon is niet fijn, dus daar heb ik niet zo goeie ervaring mee :slightly_smiling_face:

Ik heb de blackberry curve 8520 en qwerty is echt geweldig. Gaat veel sneller enzoo i love it <3 en die bb die ik heb is niet zo duur 270 bij bol.com is echt veel goedkoper vergeleken met andere blackberrys…

Dank jullie wel! Ik denk dat ik er maar gewoon voor ga! :grin:

Oehh, nu ik dit gelezen heb denk ik dat ik daar ook maar voor ga xd

Daar was ik net naar aan het kijken, naar die telefoon, hij is ergens voor 106 euro… (:

En zoals ik lees bevalt hij ook goed bij jou

Ik heb de Nokia E75 met Qwerty, ik wil niets anders meer.

samsung star. Maar dat is touch, en een beetje klein dus gaat niet erg snel! Ik gebruik het gewone toetsenbord + T9

ik kwam er vandaag pas achter dat ‘qwerty’ die 6 letters achter elkaar waren dom. maar on; ik heb daar nooit last van

weet iemand eigenlijk of dat je een gsm met qwerty toetsenbord vind onder de 200 euro? (: Of een htc onder de 200?

LG GW 300, die heb ik :grinning:

Idd!