Quotes/teksten stickers op je kamermuur

Heey meiden!

Laatst zag ik een filmpje waarin een meisje haar kamer showde,
en wat ik toen zag, vond ik erg leuk en wil ik zelf ook graag.
Alleen, ik weet niet waar je het kan kopen:

het was een sticker, met daarop een quote, op haar muur geplakt.
Het was best wel een groot sticker, dus niet een kleintje.
Ongeveer Breedte: 80 cm, lengte: 40 cm

Ik weet dus niet waar ik zoiets kan kopen, (engels geschreven quote wil ik graag)
Weet een van jullie dit misschien

ik hoor het heel graag!

xx

Heb ik ook al wel eens naar zitten kijken en qualitysticker.nl ziet er volgens mij wel okee uit en is best goedkoop.

Bedankt! ik zal er naar kijken :wink:

Weet je nog waarop je dat filmpje zag? Ik wil ook nog ideeën voor m’n kamer. We hebben bij onze keuken ook een tekst staan met 'n sticker dus zal zo even vragen aan m’n moeder.

Jaa dat weet ik nog ; http://www.youtube.com/watch?v=CEWnJ-19jrY

Ik ben echt fan van haar haha :wink:

maar als je echt inspiratie wilt; dit is haar nieuwe kamer, daar kan je echt inspiratie vandaan halen!

en zou je dat nu aan je moeder kunnen vragen? Wil namelijk morgen al naar de winkel en anders bestellen :wink:

thankss

up

Niet helemaal hetzelfde, maar bij de action hebben ze voor 80 cent ook quote stickers (engels) voor op je muur

Bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:, zag het net zelf ook op internet staan, maar dat was alweer van een halfjaar geleden, weet je toevallig of ze nu ook verkocht worden

Groetjes

Ja de laatste keer dat ik er was hadden ze ze nog in overvloed, maar de ene keer zijn er natuurlijk meer als de andere keer

Ik weet niet meer, en mijn moeder ook niet! Sorry !!! :cold_sweat: Maar anders google je nog even op “interieur stickers” , dat had zij ook gedaan ! Veel succes en leuk idee ! Ik ga ook even die filmpjes enzo kijken … Heb zelf echt een saaie kamer :dry:

http://mooiopdemuur.nl/catalog/photoshow_woonkamerteksten.php?gclid=CK2az6ez1bgCFUZZ3god8VsAMw

dankjullliewl vr de reacties!! :bowing_man: :bowing_man:

Lang leve de action! :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man:
Ik heb er ook 3 soorten Engelse zinnen gekocht en op mijn muur geplakt.
Het lukt niet op een geribbelde muur zeg maar, maar op een gipsplaat of behang wel :wink:

oke nice! ben zelf naar de action geweest → alleen maar nederlandse zinnen ;((

Zinnen als; heren doe de bril omhoog, want dames zitten ook graag droog

Nou, hahaha dat hoef ik dus niet op me kamer!

Vanwege me lage budget heb ik toen een complete quote van marktplaatst besteld! Geen losse zinnen, maar gewoon een complete tekst!

Ben er erg blij mee en kan niet wachten tot die binnen is!\

echt een aanrader!! :slightly_smiling_face:

• oeps waarom kwam het in dit topic? :S