Quote-contest by LoveLush #1

http://i44.tinypic.com/2db339d.png

Heey meiden!

Omdat alle contesten weer eens volzitten, heb ik besloten om nog een nieuw contest te starten, maar dan een origineel nieuw contest. Je krijgt een quote, en de bedoeling is dat jij deze quote dan op een plaatje zet en bewerkt. Als het je nog niet duidelijk is kun je op http://kushandwizdom.tumblr.com kijken. Soms mag je plaatjes van internet afhalen (ik adviseer hier tumblr of weheartit voor), maar soms moet je ze ook zelf fotograferen. Het lijkt me logisch dat de achtergrond een verband moet hebben met de quote. Per opdracht mag je 1 plaatje inleveren, tenzij in de opdracht staat dat meerdere ook toegestaan zijn. Als je in de knoop komt met de deadline, laat het me dan op tijd weten, dan is het niet zo’n groot probleem.

Deelnemers:
1. Ndinee
2. MeMango
3. Latitude
4. KNORRETJE_
5. jegelskerdeg
6. GRAZIA
7. unsub
8. Sleepingbeautyx
9. LittleSmurf
10. goldendress

Opdracht 1.
Opdracht 2.
Opdracht 3
Opdracht 4
Opdracht 5
opdracht 6
Opdracht 7
Opdracht 8

Finaleopdracht
Gefeliciteerd, jullie hebben beide sowieso de tweede plek al binnen! De finaleopdracht zal uit drie delen bestaan. Ik wens jullie beiden veel succes!

deel 1] Opdracht 1 is iets waar je jezelf in moet kunnen laten zien. Waarmee denk jij te kunnen winnen? Maak je ‘meesterwerk’, om het zo maar even te noemen. Om het net iets moeilijker te maken moet je minimaal drie van de volgende elementen verwerken, verwerk je er meer, krijg je 0,15 punt extra per element.

water
lucht
liefde
zwart
haat
verdriet
depressie
winter
pijn
bloed

Vermeld er ook bij welke elementen erin zitten, kan ik iets níet in je quote herkennen, dan telt het element ook niet mee voor je drie verplichten. Als je bijvoorbeeld drie elementen hebt, maar ik herken er een niet, heb je er maar twee. Per element dat je tekort komt krijg je 1,5 punt aftrek. Het element kan je laten zien door middel van het woord in een quote gebruiken, het afbeelden in je plaatje etc.

deel 2] Kies twéé van de onderstaande liedjes en laat je hierdoor inspireren. Je mag wel letterlijk een quote/plaatje uit de clip halen, sterker nog, dit is slimmer om te doen. Vermeld er wel bij welke liedjes voor jou inspiratie zijn geweest. Let op, hier mag je er niet meer als twee kiezen.

young, wild and free
ik wou dat ik jou was
it will rain
without you
sexy and I know it
who you are
someone like you
set fire to the rain
got to love ya
regent harder als ik hebben kan
your song

deel 3] Woorden. Je kunt er zoveel mee doen. Een bepaald woord kan voor iedereen een andere betekenis hebben. Gebruik het woord hoop of hope heel duidelijk in je quote. Het woord moet het middelpunt zijn, het onderwerp, waar al mijn aandacht naartoe getrokken wordt. Good luck.

Deadline 3 januari 2012 20:00

Upje

Leuk idee, alleen ik heb er op dit moment echt de tijd niet voor en dan ga ik dingen afraffelen, wat ook weer zonde is!

Dankjewel.
Ja snap ik!

Wat een leuk idee zeg! Lijkt me erg leuk om mee te doen, dus I’m in! Alleen in welk programma kan je zo’n zinnetje erbij zetten dan?

Ik zet je er meteen bij :grinning:
Ligt eraan, eigenlijk met vanalles, om maar even wat voorbeelden te noemen: photoshop, picnik, photofiltre en paint.
Het gaat niet alleen om de bewerking, maar ook om het verband tussen de quote en het plaatje, snap je.
Als je nog vragen hebt, let me know!

Oke, dankjewel :grinning: :grinning:

ik doe mee! erg leuk idee!

Ik doe ook mee! :grinning:

mag ik mee doen? =D

Leuk! Maar ik vrees dat ik te weinig tijd ga hebben ;s
UPJE (:

Super leuk bedacht, ik heb er alleen helaas geen tijd voor. Dus upje!

Dankjulliewel!
Ik zet deelnemers er meteen bij :grinning:

Upje

mag je hem al inleveren?
ik heb hem namelijk al gemaakt hihi!
en als je hem mag inleveren dat deed je alltijd via een site, maar hoe hete die site ookalweer?
xo.

Ik doe ook mee

Up!
KNORRETJE_ Bedoel je photobucket? Of tinypic?

ik doe mee! Leuk :slightly_smiling_face:

ik doe ook mee!! lijkt me leukk! ;d

ik heb mijne al af! hoop dat hij een beetje goed is!

http://i40.tinypic.com/amfk2.jpg

Kan ik nog meedoen ? ='D